Opis stanowiska pracy
Payroll Manager
Łódz
NR REF.: 1184158
Dla jednego z naszych klientów poszukujemy doświadczonego Payroll Managera.
Zakres obowiązków:
- koordynowanie pracy działu payrollowego
- zarządzanie podległym zespołem (wyznaczanie celów, nadzór nad realizacją, oceny, rekrutacje, onboarding)
- weryfikowanie pracy zespołu
- współpraca z zewnętrznym dostawcą usług płacowych
- koordynowanie zespołu w zakresie procesów payrollowych (lokalnych i globalnych), procesów obsługi pracowników, obsługi świadczeń pozapłacowych
- odpowiedzialność za proces wypłaty wynagrodzeń
- weryfikacja danych, listy płac
- wspieranie Managementu z zakresu prawa pracy i wynagrodzeń
- koordynacja procesu ewidencjonowania i rozliczania czasu pracy
- monitorowanie zmian z przepisów prawa pracy
- przygotowywanie i weryfikowanie deklaracji i rozliczeń z podmiotami ZUS, PFRON, US
- udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych
- przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby biznesu
- przegląd i aktualizacja procesów wewnętrznych w celu zapewnienia ich efektywności i dostosowania do sprawnego przebiegu procesów płacowych
- przegląd wynagrodzeń pracowników
Wymagania:
- min. 3-letnie doświadczenie na stanowisku managerskim
- zaawansowana znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
- wykształcenie wyższe kierunkowe - będzie atutem
- bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych
- praktyczna obsługa programu
- bardzo dobra znajomość programu Excel (m.in. funkcja wyszukaj pionowo, tabele przestawne itp.)
- samodzielność, sumienność i skrupulatność w działaniu, umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność zarządzania wieloma priorytetami
Oferowane:
- UoP
- rozbudowany pakiet benefitów
- praca w modelu hybrydowym
- możliwość udziału w projektach międzynarodowych
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 15/09/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca HR / Kadry / Rekrutacja