Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 13/07/2020.

Opis stanowiska pracy

Payroll Implementation Specialist
Kraków
NR REF.: 1135064

Key Activities Role:

  • Function as a Co-Project Manager during the implementation of the ADP GlobalView and Streamline systems
  • Participate in the requirements gathering, conversion, setup and testing of the new Payroll systems
  • Serves as a primary point of contact for the local payroll SME’s during implementation phases
  • Support Process Advisor in creation of desktop procedures for country deviations
  • Act as technical expert of ADPs payroll systems including maintenance of documentation such as job aids, training manuals, configuration and other support related documents
  • Provides support during UAT and parallel testing
  • Assist payroll end users and data management with reports and tools as appropriate
  • Provides expertise to Project Manager in regards to country specific tasks
  • Keep current on ADPs payroll systems, attend all required trainings, and maintain a working knowledge of the new systems and best practices

Preferred knowledge / experience:
  • Multiple years of relevant work experience in an international environment
  • Experience with GlobalView is a requirement, Streamline an added benefit
  • Prior experience with payroll systems implementations
  • High level of integrity and dependability
  • Strong organizational skills and experience in managing multiple different projects required
  • Self-management skills with the strategic agility to ensure alignment and drive execution
  • Familiarity with payroll compliance topics such as benefits in kind, paid leaves etc.
  • Risk identification skills
  • Strong interpersonal and communication skills
  • Able to multi-task under pressure whilst maintaining high quality delivery

Location: Aleja Pokoju 5, Cracow
Hours: 9:00 - 17:30

Prezentacja firmy

WŁAŚCIWI LUDZIE NA WŁAŚCIWYCH STANOWISKACH
HAYS Poland jest firmą doradztwa... personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii. Grupa posiada ponad 350 biur w 25 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje ponad 5 tysięcy specjalistów.

Polski oddział firmy istnieje od 2002 r. i systematycznie powiększa swój udział w rynku. Dywizja HAYS Accountancy & Finance składa się z zespołów: Finance, Financial Services, Banking oraz Legal.

HAYS Finance to grupa konsultantów, która może poszczycić się bogatą praktyką w zakresie: obsługi działów finansowych i księgowych przedsiębiorstw każdej branży. Współpracujemy z firmami prowadzącymi tzw. outsourcing księgowości, jak również z przedsiębiorstwami doradczymi, tzw. Big4, firmami doradztwa finansowego, a także strategicznego.

Należący do HAYS Accounatncy & Finance zespół Financial Services specjalizuje się w obsłudze przedsiębiorstw z sektora finansowego. Realizuje projekty na stanowiska specjalistyczne oraz średniego i wyższego szczebla zarządzania. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów dla domów maklerskich, towarzystw funduszy inwestycyjnych, towarzystw ubezpieczeniowych, firm leasingowych, faktoringowych i innych.

Zespół HAYS Banking współpracuje z najbardziej prestiżowymi bankami komercyjnymi oraz instytucjami finansowymi.

Grupa HAYS Legal specjalizuje się w rekrutacji prawników, adwokatów, radców prawnych oraz asystentów prawnych, nie tylko do kancelarii, ale również do firm na stanowisko in-house lawyer.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
08/07/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Finanse , Praca BPO / outsourcing
do góry