#

Team Leader - Accounts Receivable and Credit Management

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Team Leader - Accounts Receivable and Credit Management

Miejsce pracy: Katowice
7-7-61434

W rezultacie decyzji biznesowej naszego Klienta wspieramy rozwój nowej jednostki w Katowicach, której jednym z fundamentów będzie dział finansowy, włączając procesy OTC - w związku z tym poszukujemy Team Leadera, który zaangażuje się w budowę zespołu, projektowanie procesów oraz udział w tranzycji.

Miejsce pracy: docelowo Katowice, aktualnie praca zdalna

Główne wyzwania na stanowisku:
- zbudowanie struktury obejmującej zespół dedykowany obszarowi OTC - Collections and Credit Management,
- współtworzenie planu tranzycji i udział w jego implementacji,
- zarządzanie zespołem, dbanie o utrzymanie wysokich standardów pracy z zachowaniem ustalonego harmonogramu,
- regularne monitorowanie wskaźników realizacji - KPI/SLA i ich raportowanie,
- współpraca z innymi działami: zagraniczne jednostki Klienta oraz nowo tworzone zespoły.

Wymagania:
- biegły poziom języka angielskiego,
- doświadczenie operacyjne w obszarze procesu należności/credit management,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne wykorzystywane w kontekście kontaktów biznesowych na różnych poziomach w organizacji,
- doświadczenie w obszarze przenoszenia procesów będzie postrzegane jako atut.

Korzyści:
- możliwość posiadania realnego wpływu na kształt nowotworzonych struktur organizacji,
- samodzielne stanowisko z odpowiedzialnością za proces i decyzyjnością,
- udział w tranzycji procesów z rynków europejskich,
- stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- szeroka ekspozycja na kontakty międzynarodowe.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi