W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Team Leader - Accounts Receivable and Credit Management
Miejsce pracy: KatowiceW rezultacie decyzji biznesowej naszego Klienta wspieramy rozwój nowej jednostki w Katowicach, której jednym z fundamentów będzie dział finansowy, włączając procesy OTC - w związku z tym poszukujemy Team Leadera, który zaangażuje się w budowę zespołu, projektowanie procesów oraz udział w tranzycji.
Miejsce pracy: docelowo Katowice, aktualnie praca zdalna
Główne wyzwania na stanowisku:
- zbudowanie struktury obejmującej zespół dedykowany obszarowi OTC - Collections and Credit Management,
- współtworzenie planu tranzycji i udział w jego implementacji,
- zarządzanie zespołem, dbanie o utrzymanie wysokich standardów pracy z zachowaniem ustalonego harmonogramu,
- regularne monitorowanie wskaźników realizacji - KPI/SLA i ich raportowanie,
- współpraca z innymi działami: zagraniczne jednostki Klienta oraz nowo tworzone zespoły.
Wymagania:
- biegły poziom języka angielskiego,
- doświadczenie operacyjne w obszarze procesu należności/credit management,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne wykorzystywane w kontekście kontaktów biznesowych na różnych poziomach w organizacji,
- doświadczenie w obszarze przenoszenia procesów będzie postrzegane jako atut.
Korzyści:
- możliwość posiadania realnego wpływu na kształt nowotworzonych struktur organizacji,
- samodzielne stanowisko z odpowiedzialnością za proces i decyzyjnością,
- udział w tranzycji procesów z rynków europejskich,
- stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- szeroka ekspozycja na kontakty międzynarodowe.