Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 17/02/2018.

Opiekun ds. zamówień i sprzedaży na rynku polskim

Kraków, małopolskie

Tivron Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Masz doświadczenie w Call/Contact center?

Szukasz pracy, dzięki której zarobisz dobre pieniądze a jednocześnie będziesz mieć zagwarantowaną pewną podstawę co miesiąc?

A może po prostu szukasz dla siebie nowej drogi zawodowej?

Zapraszamy Cię do naszego zespołu!

 

Idealny współpracownik:

  • Zmotywowany do pracy w obszarze obsługi klienta i sprzedaży
  • Chętnie poznaje nowy zakres obowiązków
  • Świetnie czuje się w zmiennym biznesowo środowisku, nie boi się wyzwań
  • Jest otwarty , bardzo komunikatywny i nigdy nie brakuje mu słów
  • Ma wysoką motywację do działania
  • Jest nastawiony na sukces własny i zespołu

Zakres obowiązków:

  • zajmiesz się telefonicznym kontaktem z klientem
  • Twoja praca polegać będzie na weryfikacji danych, jakie klienci podają składając zamówienie
  • Pracujesz wyłącznie z klientami, którzy znają produkty, ponieważ sami je wcześniej zamówili
  • będziesz także powiększać lub ponawiać zamówienia poprzez badanie potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo produktowe

Co zyskujesz:

  • Bezpieczne wynagrodzenie podstawowe, które niezależnie od wyników, zapewni Ci stabilność finansową
  • Atrakcyjne premie wynikowe mieszczące się w przedziale 1000-2000 zł netto
  • Realne do wypracowania cele
  • Wszystkie niezbędne do pracy narzędzia oraz kompleksowe szkolenia
  • Pakiet benefitów- karta Multisport, Luxmed
  • Naprawdę wspaniały i przyjacielski zespół współpracowników, którzy szybko stają się przyjaciółmi

 

Daj sobie szansę na lepszą pracę i aplikuj już dziś!!

 

Prezentacja firmy

Jesteśmy profesjonalnym Customer Service Center świadczącym usługi dla klientów z ... Europy.

Zajmujemy się profesjonalną obsługą w zakresie informacji i obsługi klienta, w komfortowych warunkach biura.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
25/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Call Center / Telemarketing
do góry