Od 20 lat specjalizujemy się w pozyskiwaniu profesjonalistów z szeroko pojętej branży informatycznej oraz branż pokrewnych. Nasza główna siedziba znajduje się we Wrocławiu. Od 2017 roku spółka działa pod nazwą IFIRMA SA, jednak usługi rekrutacyjne niezmiennie świadczymy jako Power Media. Jesteśmy ekspertami w łączeniu wykwalifikowanych talentów z pracodawcami, którzy ich poszukują. Nawiązujemy trwałe relacje z naszymi klientami zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264
Operations Manager
Naszym Klientem jest firma z sektora Travel, tworząca oprogramowania dla światowego eksperta w dziedzinie podróży. W związku z dynamicznym rozwojem i nowymi projektami poszukiwany jest Specjalista ds. organizacyjnych, który chce dołączyć do międzynarodowej firmy.
Firma realizuje projekty, które sprawiają, że wakacyjne podróże stają się łatwiejsze i przyjemniejsze. Dołączając do zespołu, będziesz miał/a wpływ na doświadczenia użytkowników z całego świata.
Poszukujemy wysoce zmotywowanych osób, które dołączą do Operations Administration Department, zapewniając tym samym wsparcie administracyjne zespołowi w Londynie oraz pracownikom w globalnych biurach naszego Klienta.
Miejsce pracy: Katowice (stacjonarnie)
Do Twoich codziennych obowiązków będzie należało:
- Kontakt z biznesem
- Zapewnienie wsparcia w zakresie analizy codziennych raportów z działań, w tym monitorowanie nowych oraz anulowanych rezerwacji,
- Przygotowywanie i wysyłanie całej dokumentacji Travel w regionie EMEA,
- Pomoc przy inwentaryzacji i uzupełnianiu zapasów,
- Komunikacja z dostawcami w regionie EMEA,
- Ścisła współpraca z Dyrektorami, nadzór nad podróżami i przekazywanie informacji,
- Wsparcie zagranicznych biur sprzedaży w przypadku wszelkich pytań związanych z trasami i świadczonymi usługami,
- Ogólne obowiązki administracyjne.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie minimum C1 (warunek konieczny),
- Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym
- Znajomość pakietu Office 365 (Word, Excel, TEAMS, OneNote, Outlook),
- Umiejętność rozwiązywania problemów i samodzielnego podejmowania decyzji,
- Powinieneś mieć silne umiejętności komunikacyjne,
- Preferowane jest wcześniejsze doświadczenie w branży turystycznej, ale nie jest to wymóg.
Nasz Klient oferuje:
- Zatrudnienie na podstawie B2B, (rozliczenie w Euro)
- Ciągły rozwój i pracę nad ciekawymi projektami,
- Pracę w międzynarodowym środowisku,
- Kursy języka angielskiego i konkurencyjne wynagrodzenie,
- Elastyczne godziny pracy,
- Dogodna lokalizacja nowoczesnego biura w Katowicach.