Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/10/2019.

Operations Manager - RtR

Kraków, małopolskie

Hays Accountancy Finance

Opis stanowiska pracy

Operations Manager - RtR
Kraków
NR REF.: 1117233

For our Client, an international company with its Business Centre located in Cracow we are looking for experienced Record to Report Manager who will take responsibility of leading the team (including team leaders), management and delivery of in scope process including General Ledger, Reporting, Intercompany Processing other related managerial and decision activities.

You will be mainly responsible for manage the RtR Team Leaders, ensure quality and efficiency of work, assuring people development by providing regular coaching and training to team members and acting as a RtR Subject Matter Expert. Moreover you will be dedicated to identify and contribute to continuous improvement initiatives within the R2R function, ensuring that improvements are incorporated in the work routine, ensure robust compliance environment with applicable policies, procedures and processes.

We are looking for experienced RtR leader of the team over 15 team members in SSC/BPO sector with deep understanding of the process. You should present strong knowledge of SAP system and MsOffice. Experience in project management and process improvement is preferred. We are looking for an expert with strong communication and leadership skills, with relationship and business partnering skills who is able to take initiative and make independent decisions.

Employees at our client company are encouraged to work independently, show commitment and be supportive. We offer employees both personal and professional training opportunities and promote the individual strengths of each individual.

Prezentacja firmy

WŁAŚCIWI LUDZIE NA WŁAŚCIWYCH STANOWISKACH
HAYS Poland jest firmą doradztwa... personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii. Grupa posiada ponad 350 biur w 25 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje ponad 5 tysięcy specjalistów.

Polski oddział firmy istnieje od 2002 r. i systematycznie powiększa swój udział w rynku. Dywizja HAYS Accountancy & Finance składa się z zespołów: Finance, Financial Services, Banking oraz Legal.

HAYS Finance to grupa konsultantów, która może poszczycić się bogatą praktyką w zakresie: obsługi działów finansowych i księgowych przedsiębiorstw każdej branży. Współpracujemy z firmami prowadzącymi tzw. outsourcing księgowości, jak również z przedsiębiorstwami doradczymi, tzw. Big4, firmami doradztwa finansowego, a także strategicznego.

Należący do HAYS Accounatncy & Finance zespół Financial Services specjalizuje się w obsłudze przedsiębiorstw z sektora finansowego. Realizuje projekty na stanowiska specjalistyczne oraz średniego i wyższego szczebla zarządzania. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów dla domów maklerskich, towarzystw funduszy inwestycyjnych, towarzystw ubezpieczeniowych, firm leasingowych, faktoringowych i innych.

Zespół HAYS Banking współpracuje z najbardziej prestiżowymi bankami komercyjnymi oraz instytucjami finansowymi.

Grupa HAYS Legal specjalizuje się w rekrutacji prawników, adwokatów, radców prawnych oraz asystentów prawnych, nie tylko do kancelarii, ale również do firm na stanowisko in-house lawyer.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
08/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Finanse
do góry