Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 13/12/2018.

Onboarding Coordinator Team Leader

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Onboarding Coordinator Team Leader
Kraków
NR REF.: 1112563

Onboarding Team Leader

Do zadań osoby na stanowisku: Onboarding Team Leadera będzie należał bieżący nadzór nad zespołem koordynatorów Onboarding - wspierający regiony USA, Kanady, Polski i UK, rozwiązywanie problemów członków zespołu, zapewnienie obsługi klienta i wsparcie dla menedżerów i nowych pracowników od momentu przyjęcia oferty przez pierwsze 30 dni zatrudnienia oraz ścisła współpraca z liderem programu Onboarding w kwestiach zmian związanych z procesami i wdrażania nowego programu Onboardingowego oraz zapewnianie szkoleń dla pracowników.

Wymagania:

Studia kierunkowe w obszarze HR lub doświadczenie na podobnym stanowisku (praca w dziale HR - preferowany Onboarding), min. 1-2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem oraz umiejętności komunikacyjne i organizacyjne na wysokim poziomie. Do udziału w procesie zapraszamy osoby z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego (poziom B2+/C1).

Oferujemy pracę w międzynarodowej, rozpoznawalnej na rynku firmie o ugruntowanej pozycji z możliwością dalszego rozwoju oraz atrakcyjne wynagrodzenie. Oferta dotyczy pracy w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 6 miesięcy.


Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/12/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
Zapisz ofertę
do góry