Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 28/11/2020.

Opis stanowiska pracy

We offer:

  • Direct employment by our Client - contract of employment
  • Attractive salary
  • possibility of stable employment after the trial
  • Working hours: 8:00 - 17:00
  • Additional benefits: medical care
  • Working tools: mobile and laptop

Requirements:

  • significant experience in similar position
  • ability to be autonomous, thorough, creative, innovative
  • interpersonal qualities
  • team spirit
  • diplomacy
  • ability to adapt within an international context
  • bilingual English/Polish

Responsibilities:

  • provide the assistant support to the office staff with daily tasks
  • ensure the coordination of program, e-mails, meetings and discussions of the office
  • provide translations ENG/PL
  • prepare documents for the meetings and presentations (PowerPoint)
  • register the incoming and outgoing correspondence
  • arrange foreign business trips of CEO/CFO and other office staff - purchase of plane tickets, reservation of hotels, cabs
  • perform other administrative activities upon instructions and directions of the employee’s superiors
  • other stationery/office supplies, water the office plants, manage coffee machine (maintenance, making coffees), prepare the meeting rooms, manage parking places for the visitors, other tasks required for a smooth operation of the office
  • burn CDs/DVDs
  • set up arriving procedure, manage it and make sure it is followed by the whole company, manage the archive and upload data on the server

Qualifications:

  • Secondary or higher education
  • Fluent English - both spoken and written
  • Experience on similar position
  • Good manners
  • Analytical skills, ability to work with data and reports with all available tools
  • Practice knowledge of package MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Text editing skills
  • Regularity and engagement
  • Very good organisational skills and ability to multitask within given period of time


Numer referencyjny: AB/10/2020/GDA

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28/10/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry