W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Office Manager / Office Managerka z doświadczeniem
Miejsce pracy: WrocławDla naszego klienta, prężnie rozwijającej się firmy z branży logistycznej i technicznej aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Office Managera.
Główne obowiązki:
- Zarządzanie i nadzór nad biurem;
- Administracyjne wspieranie procesów księgowych/finansowych, w tym fakturowanie;
- Sporządzanie cotygodniowych raportów;
- Utrzymywanie kontaktów z kontrahentami i nawiązywanie nowych umów;
- Wspieranie procesów sprzedaży;
- Administrowanie systemem.
Wymagania:
- Doświadczenie w podobnym obszarze min. 3 lata;
- Szeroka wiedza z zakresu finansów i ekonomii;
- Znajomość przepisów polskiego prawa pracy oraz prawa podatkowego;
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie min. B2;
- Wysokie kompetencje z zakresu organizacji pracy;
- Wyższe wykształcenie.
Korzyści:
- Zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę;
- Praca w międzynarodowym środowisku;
- Wiele możliwości rozwoju oraz szkolenia;
- Przyjazna atmosfera w pracy;
- Dodatkowe świadczenia i diety.