Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Office Coordinator
Lokalizacja: WarsawDla naszego Klienta - wiodącego dostawcy rozwiązań IT poszukujemy osoby na stanowisko:
Office Coordinator
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzię odpowiedzialna za organizację nowootwieranego biura w centrum Warszawy, zapewnienie odpowiedniego zaopatrzenia biura, przygotowywanie miejsc pracy dla nowych pracowników, obsługę spotkań wewnętrznych, kontakt z dostawcami i kurierami, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji, przygotowywanie umów, rozliczeń oraz porządkowanie dokumentacji. Office Coordinator będzie również wsparciem dla dyrektora finansowego i będzie angazowany w przygotowanie podstawowych danych do raportów, sprawozdań czy prezentacji.
Nasz Klient Oferuje
- Stabilne zatrudnienie
- wynagrodzenie 5000-6000 brutto
- Pracę w samym centrum Warszawy
- Dużą swobodę w organizacji czasu pracy
- pracę w miedzynarodowym środowisku
- Możliwość rozwoju i porzeszania swoich kompetencji
U Kandydatów Zwracamy Uwagę Na
- Doświadczenie w pracy administracyjnej
- Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego- praca wymaga codziennych kontaktów z anglojezycznymi managerami firmy
- Znajomość j. niemieckiego będzie dużym atutem
- Znajomość pakietu MS Office
- Zorganizowanie i dokładność