Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/07/2019.

Opis stanowiska pracy

Office Coordinator
Kraków
NR REF.: 1123745


Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży nieruchomości zlokalizowanej w okolicach Krakowa, poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta/ki Biura.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej, prowadzenie rejestru pism i umów, nadzór nad kompletnością i poprawnością rejestrów, segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie firmy, obsługa firmowej poczty elektronicznej, rejestrowanie faktur kosztowych, ich wstępna dekretacja i kontrola poprawności, współpracę z działem księgowości i rozliczeń, redagowanie pism, drukowanie, kopiowanie, faksowanie, kompletowanie i archiwizowanie dokumentów, organizację wyjazdów służbowych przełożonego (bukowanie biletów lotniczych, rezerwacja hoteli, wynajem samochodu itp.), sporządzanie raportów i protokołów na potrzeby przełożonych.

Idealny kandydat na to stanowisko powinien posiadać wykształcenie wyższe, znać angielski na poziomie komunikatywnym na poziome min. B2, posiadać dobre umiejętności organizacyjne czasu pracy, posiadać wysoką etykę i kulturę biznesową, dobrą znajomość pakietu Ms Office. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku.

Firma oferuję pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, stabilne warunki zatrudnienia, świetną atmosferę w pracy, nowoczesne biuro oraz pakiet prywatnej opieki medycznej.

Prezentacja firmy

Nasza dywizja ukierunkowana jest na poszukiwanie pracowników będących fachowcami w... budownictwie i nieruchomościach. W sektorze budowlanym znajdziemy dla Państwa najlepszych specjalistów z dziedziny: architektury, projektowania, budownictwa lądowego i wodnego, doradztwa inżynieryjnego, energetyki, inżynierii środowiska, nafty i gazu, produkcji oraz dystrybucji materiałów budowlanych.
Natomiast na rynku nieruchomości prowadzimy rekrutację w sektorze usług deweloperskich i doradczych. Poszukujemy najlepszych kandydatów na specjalistów od wyceny, sprzedaży, leasingu i zarządzania nieruchomościami.
Jesteśmy jednostką najdłużej działającą na polu rekrutacji w sektorze budownictwa i nieruchomości w Polsce. Możemy pochwalić się sukcesami w realizacji różnorodnych projektów w wąsko wyspecjalizowanych obszarach. N asi Klienci mogą liczyć na sprawne działania rekrutacyjne oraz fachowe doradztwo.
Obszerna baza kandydatów oraz bogata sieć kontaktów z najlepszymi specjalistami pozwalają nam prowadzić rekrutację nawet z dnia na dzień.
Dywizja HAYS Construction & Property to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
FINDING THE PEOPLE WHO MAKE A DIFFERENCE
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Budownictwo / Praca na budowie
Zapisz ofertę
do góry