
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Office Coordinator
Miejsce pracy: KatowiceNasz Klient jest skandynawską firmą produkcyjną, działającą w 150 krajach w przemyśle metalowym. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Office Coordinator.
Miejsce pracy: Katowice.
Zakres obowiązków:
- zarządzanie usługami biurowymi poprzez zapewnienie przestrzegania procedur biurowych i wymogów bezpieczeństwa w koordynacji z działem H&S.
- zarządzanie relacjami z dostawcami, usługodawcami i właścicielem nieruchomości, dbanie o terminowość opłacania faktur biurowych, zarządzanie umowami, negocjowanie cen, monitorowanie wydatków,
- partnerstwo z działem kadr w celu utrzymywania polityki firmy,
- koordynacja z działem IT w zakresie całego sprzętu biurowego,
- organizowanie operacji biurowych i procedur, odpowiedzialność za konserwację materiałów eksploatacyjnych, mailing, wysyłkę,
- organizowanie i planowanie spotkań i wizyt (szkolenia, zebrania itp.), aktywny udział w planowaniu wydarzeń firmowych,
- zapewnienie efektywności biura poprzez planowanie i realizację zakupów sprzętu i systemów biurowych, zarządzanie wyposażeniem biura,
- zapewnienie orientacji i koordynacja szkoleń dla nowych pracowników,
- raportowanie do kierownika o wszelkich zakłóceniach i problemach w środowisku biurowym.
Wymagania:
- doświadczenie w obsłudze Microsoft Office 365,
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
- chęć pracy w międzynarodowym zespole,
- umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- wysokie umiejętności interpersonalne,
- zdolność samodzielnego działania z pozytywnym nastawieniem i orientacją na rozwiązania,
- doskonałe umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej i ustnej,
- umiejętność pracy w wymagającym środowisku (wysoka tolerancja na stres).
Korzyści:
- stały rozwój i zdobycie cennego doświadczenia,
- zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- dołączenie do rozwijających się struktur centrum biznesowego.
