Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Office Coordinator

Miejsce pracy: Katowice
7-1-67512

Nasz Klient jest skandynawską firmą produkcyjną, działającą w 150 krajach w przemyśle metalowym. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Office Coordinator.

Miejsce pracy: Katowice.

Zakres obowiązków:
- zarządzanie usługami biurowymi poprzez zapewnienie przestrzegania procedur biurowych i wymogów bezpieczeństwa w koordynacji z działem H&S.
- zarządzanie relacjami z dostawcami, usługodawcami i właścicielem nieruchomości, dbanie o terminowość opłacania faktur biurowych, zarządzanie umowami, negocjowanie cen, monitorowanie wydatków,
- partnerstwo z działem kadr w celu utrzymywania polityki firmy,
- koordynacja z działem IT w zakresie całego sprzętu biurowego,
- organizowanie operacji biurowych i procedur, odpowiedzialność za konserwację materiałów eksploatacyjnych, mailing, wysyłkę,
- organizowanie i planowanie spotkań i wizyt (szkolenia, zebrania itp.), aktywny udział w planowaniu wydarzeń firmowych,
- zapewnienie efektywności biura poprzez planowanie i realizację zakupów sprzętu i systemów biurowych, zarządzanie wyposażeniem biura,
- zapewnienie orientacji i koordynacja szkoleń dla nowych pracowników,
- raportowanie do kierownika o wszelkich zakłóceniach i problemach w środowisku biurowym.

Wymagania:
- doświadczenie w obsłudze Microsoft Office 365,
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
- chęć pracy w międzynarodowym zespole,
- umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- wysokie umiejętności interpersonalne,
- zdolność samodzielnego działania z pozytywnym nastawieniem i orientacją na rozwiązania,
- doskonałe umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej i ustnej,
- umiejętność pracy w wymagającym środowisku (wysoka tolerancja na stres).

Korzyści:
- stały rozwój i zdobycie cennego doświadczenia,
- zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- dołączenie do rozwijających się struktur centrum biznesowego.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi