W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Office Assistant
Miejsce pracy: ŁódźDla naszego klienta, prężnie rozwijającej się firmy z branży Retail, poszukujemy kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku: Office Assistant.
Zadania:
- Bieżąca organizacja pracy biura (koordynowanie przychodzącej korespondencji i dokumentów)
- Obsługa firmowego maila i telefonu;
- Organizowanie podróży służbowych oraz spotkań biznesowych i integracyjnych;
- Współpraca z działem HR przy organizacji szkoleń BHP lub wdrożeniowych;
- Dbanie o biuro i wizerunek firmy.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (min. B2);
- Dobra znajomość środowiska MS Office;
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- Dokładność, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
- Wysoka kultura osobista.
Korzyści:
- Zatrudnienie w oparciu umowy o pracę w znanej firmie;
- Możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego;
- Szereg benefitów, jak np: ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie grupowe, zniżki na produkty marki.