Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 30/05/2020.

Opis stanowiska pracy

W pracy będziesz zajmować się:

· Dbaniem o prawidłowy przepływ informacji oraz dokumentów w spółce,
· Obsługą korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej,
· Wystawianiem faktur,
· Obsługą operacji magazynowych w systemie elektronicznym,
· Kompleksowym wsparciem klienta zagranicznego,


Wymagamy:

· Płynności w posługiwaniu się językiem niemieckim,
· Komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
· Dobrej znajomości pakietu MS Office,
· Jako atut - doświadczenie w pracy biurowej


Nasz klient oferuje:

· Umowę o pracę oraz konkurencyjne wynagrodzenie,
· Szkolenia wdrożeniowe i jasną ścieżkę kariery,
· Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych, w tym kartę sportową, ubezpieczenie medyczne oraz dofinansowanie do lekcji języka obcego.


Prezentacja firmy

W styczniu 2014 założyliśmy regionalny butik HR świadczący usługi rekrutacyjne i... konsultingowe w Europie Środkowej i Wschodniej. Po kilku latach efektywnego działania w obszarze Sprzedaż i Marketing, Inżynieria i BPO/SSC w lutym 2019 staliśmy się częścią L.M. International Group. Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC. Dodatkowo posiadamy własne aplikacje badające rozwój talentów, osobowość pracownika, przeprowadzające wirtualne rozmowy rekrutacyjne czy udzielające rekomendacji kandydatowi.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/05/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry