#

Office Administrator

HAYS

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Office Administrator
Kraków
NR REF.: 1194333

Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Office Administrator. 
Szukamy kogoś, kto zadba o sprawne funkcjonowanie biura i wesprze zespół w codziennych zadaniach administracyjnych.

Twoje zadania:
• organizacja i obsługa codziennego działania biura (zamówienia, sprzęt, kontakt z dostawcami),
• przygotowywanie dokumentów, prezentacji i prostych raportów,
• wsparcie przy rozliczeniach, fakturach i raportach kosztowych,
• pomoc w onboardingu nowych pracowników i prowadzeniu dokumentacji,
• organizacja spotkań, wydarzeń zespołowych i innych aktywności biurowych,
• bycie pierwszym punktem kontaktu w sprawach biurowych – pomoc pracownikom i współpraca z innymi działami.

Szukamy osoby, która:
• jest dobrze zorganizowana i samodzielna,
• zna pakiet MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
• komunikuje się swobodnie i z życzliwością,
• ma podstawową wiedzę z zakresu prawa pracy,
• zna język angielski na poziomie umożliwiającym codzienną pracę z dokumentami i zespołem międzynarodowym.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.


Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

Prezentacja firmy

Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/07/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi