Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/25/1990
Obowiązki:
- prowadzenie kontroli realizacji projektów, w tym m.in.: przygotowanie i prowadzenie kontroli na miejscu realizacji projektów, sporządzanie informacji o wynikach prowadzonych kontroli i monitorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych,
- prowadzenie kontroli systemowych w IP,
- prowadzenie wizyt monitoringowych,
- przeprowadzanie kontroli krzyżowych,
- sporządzanie planów kontroli, sprawozdań z realizacji kontroli oraz Rocznego podsumowania końcowych sprawozdań z audytów i kontroli w ramach RPO WO 2014-2020, FEO 2021-2027,
- realizacja czynności związanych z pozyskiwaniem i analizą wyników audytów/kontroli zewnętrznych/ wewnętrznych przeprowadzanych przez Instytucję Audytową, NIK, KE, BKA oraz inne uprawnione służby kontrolne i audytowe w ramach Programów wdrażanych i nadzorowanych przez Departament.
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Języki:
- angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe o profilu - nauki: inżynieryjno-techniczne, ścisłe i przyrodnicze, społeczne,- staż pracy ogółem: 1 rok,- umiejętność obsługi komputera w zakresie: edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych oraz programów do tworzenia prezentacji,- znajomość zagadnień związanych z projektami/programami współfinansowanymi ze środków UE, znajomość prawa finansów publicznych, prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego oraz prawa podatkowego, w szczególności przepisów ustawy o podatku od towarów i usług,- znajomość regulacji prawnych związanych z funkcjonowaniem samorządu województwa,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- cieszenie się nieposzlakowaną opinią,- obywatelstwo polskie.2.dodatkowe:- znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym-komunikatywnym,- prawo jazdy kat. B.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym w komórce organizacyjnej, znajdującej się na III piętrze budynku. Budynek wyposażony jest w windę, główne wejście do budynku nie posiada stopni i wysokiego progu co umożliwia dogodne wejście do budynku dla osób z niepełnosprawnościami. Stanowisko pracy wyposażone standardowo. Praca przy monitorze ekranowym.Cechy i predyspozycje osobowościowe:Umiejętność pracy z zespołem, zdolność analitycznego myślenia, aktywność w działaniu, odporność na stres, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność organizacji planowania pracy, samodzielność, sumienność, rzetelność w wykonywaniu zadań, wysoka kultura osobista.
Miejsce pracy: Ostrówek 5, 45-088 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: www.opolskie.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 07/11/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 2
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat