Numer oferty: StPr/25/1971
1.Prowadzenie całości spraw i korespondencji związanej z robotami budowlanymi, remontowymi oraz zaistniałymi awariami.
2.Rejestrowanie usterek i awarii (w tym napraw poawaryjnych) zgłaszanych przez użytkowników budynków oraz organizowanie prac związanych ze zleceniem ich usunięcia przeprowadzanie rozeznania oferty rynkowej w tym zakresie (
w uzasadnionych przypadkach).
3.Współpraca z wykonawcami, przygotowanie terenu, na którym prowadzone będą prace.
4.Koordynowanie prac z środowiskiem medycznym.
5.Ewidencjonowanie robót budowlanych i remontowych oraz napraw bieżących.
6.Współudział w odbiorach robót remontowych, napraw bieżących i poawaryjnych.
7.Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót, usunięcia usterek.
8.Weryfikowanie i opisywanie faktur za roboty remontowe i inwestycyjne pod względem merytorycznym.
9.Współudział w przygotowywaniu umów na wykonanie dokumentacji budowlanej i inwestycyjnej.
10.Współudział w przygotowywaniu umów na realizację robót budowlanych i remontowych oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem ich realizacji.
11.Prowadzenie spraw związanych z koniecznymi do przeprowadzenia, na podstawie przepisów prawa, okresowymi kontrolami i przeglądami technicznymi wszystkich budynków Klinicznego Centrum nadzór nad przestrzeganiem terminów ich wykonania.
12.Udział w tworzeniu planów remontowo-inwestycyjnych i planu zamówień publicznych w zakresie inwestycji i potrzeb remontowych Klinicznego Centrum.
13.Udział w procesie wyłaniania wykonawców robót remontowych i inwestycyjnych oraz bieżący nadzór nad ich przebiegiem.
14.Współudział w wprowadzaniu wykonawcy na budowę i sporządzanie stosownego protokołu przekazania placu budowy.
15.Koordynacja prac w trakcie trwania inwestycji: projektanta, wykonawcy oraz współpraca z inspektorami nadzoru.
16.Gromadzenie i ewidencjonowanie korespondencji dotyczącej dokumentacji technicznej.
17.Udostępnianie, według ustalonych zasad, dokumentacji technicznej zainteresowanym osobom lub instytucjom.
18.Przygotowywanie danych do sprawozdawczości rocznej oraz do analiz dla potrzeb Klinicznego Centrum.
19.Praca w programie EZD Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją.
20.Przygotowywanie i współudział przy prowadzeniu postępowań o udzielanie zamówień publicznych na dostawy, usługi lub roboty budowlane zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 11.09.2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do niniejszej ustawy.
21.Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Klinicznego Centrum w zakresie niezbędnym do wykonywania powierzonych obowiązków.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Reymonta 8, 45-066 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: wymagane dokumenty i oświadczenia:List motywacyjny i CV,Kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnychi dodatkowych w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego,Kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach i szkoleniach,Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nie karalności za przestępstwo popełnione umyślnieOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruTermin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy złożyć do dnia 06.10.2025 r.Decyduje data: złożenia dokumentów do Klinicznego CentrumMiejsce składania dokumentów:Sekretariat Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opoluul. W. Reymonta 845-066 OpoleWymagane dokumenty należy składać w formie pisemnej w zamkniętej koperciez dopiskiem : Dotyczy naboru na stanowisko Starszy referent/Inspektor w Dziale Administracyjno-GospodarczymInne informacje:Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. O zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru powiadamiani będą tylko kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne.Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu.W Klinicznym Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii obowiązuje Regulamin zgłoszeń wewnętrznych dotyczących naruszeń prawa i podejmowania działań następczych oraz zasady ochrony osób zgłaszających sygnalistów dostępny na stronie internetowej http://sygnalista.ginekologia.opole.pl/Dokumenty dotyczące ogłoszenia:dostępne na stronie: http://bip.ginekologia.opole.pl/39/ogloszenie-o-naborze-pracownikow.html
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.