Obsługa Klienta z Angielskim C1/C2:
KrakówObsługa Klienta z Angielskim C1/C2:
Kraków
NR REF.: 1148924
Dla naszego międzynarodowego klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalista do Spraw Obsługi Klienta Sklepów Internetowych. Nie wymagamy znajomości branży , przez pierwsze tygodnie zapewniamy szkolenia.
Do głównych zadań osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie odpowiadanie na zapytania klientów droga telefoniczną oraz mailową, weryfikacja zgłoszeń, dodatkowe prace administracyjne, oraz wprowadzanie zamówień do systemu.
Oferujemy pracę w młodym zgranym zespole w dużej firmie, benefity tj. karta Multisport, opieka medyczna, owocowe czwartki.
Nasze wymagania: Praca odbywa się w dużym stopniu w języku angielskim, wymagana znajomość min. C1/C2, Kontakt z klientami zagranicznymi.
Doświadczenie w pracy z klientami oraz jako nauczyciel, tłumacz, lektor języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Zachęcamy do przesyłania CV.
Kraków
NR REF.: 1148924
Dla naszego międzynarodowego klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalista do Spraw Obsługi Klienta Sklepów Internetowych. Nie wymagamy znajomości branży , przez pierwsze tygodnie zapewniamy szkolenia.
Do głównych zadań osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie odpowiadanie na zapytania klientów droga telefoniczną oraz mailową, weryfikacja zgłoszeń, dodatkowe prace administracyjne, oraz wprowadzanie zamówień do systemu.
Oferujemy pracę w młodym zgranym zespole w dużej firmie, benefity tj. karta Multisport, opieka medyczna, owocowe czwartki.
Nasze wymagania: Praca odbywa się w dużym stopniu w języku angielskim, wymagana znajomość min. C1/C2, Kontakt z klientami zagranicznymi.
Doświadczenie w pracy z klientami oraz jako nauczyciel, tłumacz, lektor języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Zachęcamy do przesyłania CV.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.