

W związku z rozwojem struktur L.M. Group, poszukujemy osób gotowych kontynuować swoją karierę zawodową na stanowisku:
Obsługa klienta biznesowego, analityk treści - branża SocialMedia
Miejsce pracy: Kraków
Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zlokalizowana jest w Poznaniu, ponadto mamy oddziały w Warszawie, Gdańsku oraz we Wrocławiu.
Obecnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży BPO/SSC pooszukujemy kandydatów na stanowisko w obsłudze klienta - SocialMedia.
Numer referencyjny: MAKO
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska:
- Analiza treści zamieszczanych na portalach społecznościowych
- Sprawdzanie wpisów i publikowanych filmów, na stronach internetowych
- Weryfikowanie czy dane zgłoszenie jest zgodne z regulaminem (w oparciu o standardy poznane na szkoleniu)
- Decydowanie o zamieszczeniu lub odrzuceniu, publikowanych treści i filmów
- Tworzenie raportów na potrzeby klienta biznesowego
- Współpraca z pozostałymi osobami, zaangażowanymi w proces
- Kontakt z klientem biznesowym
Wymagania:
- Zaawansowana znajomość języka niemieckiego (minimum b1/b2)
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (minimum b1/b2)
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz zainteresowanie branżą SocialMedia
- Możliwość podjęcia pracy w pełnym wymiarze godzin, w skali miesiąca
- Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku (praca w pełnym wymiarze godzin)
- Chęć rozwoju i motywacja do pracy w branży IT/SocialMedia
Nasz klient oferuje:
- Pracę w międzynarodowym środowisku informatycznym
- Kursy językowe oraz stanowiskowe, pozwalające na powiększenie kompetencji zawodowych
- Pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie i wiele innych
- Wyżywienie w ciągu pracy
- Pełne wyżywienie w ciągu dnia pracy
- Pracę stacjonarną lub hybrydową, z biura w Krakowie
- Możliwość nauki i rozwoju w strukturach firmy