#

O2C Analyst Customer Service with German

Devire

Warsaw, mazowieckie

Devire
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

O2C Analyst Customer Service with German

Lokalizacja: Warsaw

Interested in joining a cause-driven, customer focused company dedicated to positively impacting the health of animals, people and the planet? 

For new SSC we are looking for O2C Analyst Customer Service 

 

Deliver service in Order-to-Cash areas to Elanco customers: 

 

  • Effectively process customer orders ensuring priority for urgent orders and positive customer experience
  • Effectively manage all customer disputes to resolve any issues with orders, including completing outbound calls. 
  • Effectively analyseall outstanding customer aging to identify collection priorities.  Engage with customers by phone or email to prompt collections using market best practices.   
  • Support global/regional O2C projects which influence the accurate, efficient & compliant order processing 
  • Support the overall O2C Customer Service team by demonstrating flexibility in providing cover for team members and training of new team members
  • Be seen asa “go-to” information resource for O2C Customer Service processing and related queries 
  • Support SAP S4/HANA implementation including testing, trainings preparation and delivery

 

Requirements:   

 

  • 3 years’ experience in O2C functions in SAP SD or FI modules
  • Active participation in transition of operations or SAP implementation in O2C area
  • Experience in Start-Up or dynamic environment will be an asset
  • Experience in direct contact with customers: phone, e-mails etc.
  • University degree (or equivalent work experience)
  • Fluency in English and German is a must
  • Advance knowledge of MS Excel, Word and PowerPoint
  • Proactive mindset with experience in analysis and problems solving
  • Ability to prioritize and complete key tasks and deliverables

 

 

Devire Devire Devire Devire

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi