Nauczyciel wychowania przedszkolnego
Miejsce pracy: PiasecznoDane adresowe:
Typ: Przedszkole
Rodzaj placówki: publiczna
Nazwa szkoły/placówki: Przedszkole Nr 10
Miejscowość: Piaseczno
Ulica: Nadarzyńska
Nr domu: 54
Kod pocztowy: 05-500
Telefon: 22 874 09 02
Email: sekretariat@przedszkole-10.pl
Szczegóły dotyczące oferty:
Przedmiot: wychowanie przedszkolne
Liczba godzin w tygodniu: 25
Wymiar zatrudnienia: Zastępstwo
Data dodania: 2021-03-18
Termin składania dokumentów: 2021-07-30
Opis oferty pracy:
Dodatkowe informacje :
Dyrektor Przedszkola nr 10 w Piasecznie zatrudni od 1 września 2021r. na zastępsto nauczyciela wychowania przedszkolnego w wymiarze 25/25( 1 etat)
Mile widziane:
- umiejętność pracy w zespole
- zaangażowanie
Prosimy o przesłanie CV na adres email: sekretariat@przedszkole-10.pl
wraz z następującymi załącznikami:
załącznik nr 1
WZÓR ZGODY
Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przekazanych przeze mnie danych osobowych innych niż wymienione w art. 221 § 1 i 3 Kodeksu pracy, w związku z ubieganiem się przeze mnie o zatrudnienie z wyjątkiem danych osobowych, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.)
Miejscowość, data __________________________
czytelny podpis _______________________________________
załącznik nr 2
Klauzula informacyjna
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:
1) Administratorem Pani danych osobowych jest Przedszkole Nr 10 w Piasecznie siedzibą ul. Nadarzyńska 54, 05-500 Piaseczno
2) Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: adres email: a.dziewanowska@obslugarodo.pl
3) Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego przez Administratora danych związanego z podjęciem działań przed zawarciem umowy o pracę. Przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. lit. a) c) oraz art. 9 ust. 2 lit. a ) RODO oraz przepisów określonych w szczególności w art. 221 , 229 w zw. z art. 94 pkt 9a i 9b ustawy z dnia z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018r. w sprawie dokumentacji pracowniczej, Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy.
4) Brak zgody, o której mowa w art. 221a § 1 Kodeksu pracy, lub jej wycofanie, nie będzie podstawą do niekorzystnego traktowania osoby ubiegającej się o zatrudnienie lub pracownika, a także nie będzie powodować wobec nich jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowić przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia, wypowiedzenie umowy o pracę lub jej rozwiązanie bez wypowiedzenia przez pracodawcę.
5) Pozyskane od Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane:
a) podmiotom przetwarzającym je na zlecenie ADO, oraz
b) organom lub podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. sądom, organom ścigania lub instytucjom państwowym, gdy wystąpią z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną.
6) okres przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane. Okres, przez który Pani dane osobowe będą przechowywane jest obliczany w oparciu o następujące kryteria:
a) przepisy prawa, które mogą nas obligować do przetwarzania danych przez określony czas, w tym okresem wynikającym z rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14 poz. 67),
b) okres, który jest niezbędny do obrony naszych interesów;
7) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych osobowych, prawo do ich sprostowania oraz w zakresie wynikającym z przepisów - do usunięcia, jak również prawo do ograniczenia przetwarzania;
8) przysługuje Pani prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie Pani danych osobowych - narusza przepisy prawa.