Nauczyciel, Przedszkole, nauczycel wspomagający przedszkole
Miejsce pracy: ŻyrardówDane adresowe:
Typ: Przedszkole
Rodzaj placówki: publiczna
Nazwa szkoły/placówki: Miejskie Integracyjne Przedszkole Nr 10
Miejscowość: Żyrardów
Ulica: Przedszkolna
Nr domu: 1
Kod pocztowy: 96-300
Telefon: 468553044
Email: mip10@zyrardow.pl
Szczegóły dotyczące oferty:
Przedmiot: oligofrenopedagogika
Liczba godzin w tygodniu: 20
Wymiar zatrudnienia: Wakat
Data dodania: 2018-06-06
Termin składania dokumentów: 2018-06-24
Opis oferty pracy:
Miejskie Integracyjne Przedszkole Nr 10 Przedszkole ogłasza nabór na stanowisko nauczyciela wspomagającego.
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony na podstawie ustawy Karta Nauczyciela od 1 września 2018 r. z możliwością przedłużenia umowy na czas nieokreślony.
Wymiar etatu: etat
Pensum pedagogiczne 20 h tygodniowo
Po realizacji pensum pedagogicznego, prowadzenie minimum 1 raz lub 2 raz w tygodniu po 0,5 h wybranego, zgodnie z umiejętnościami i zainteresowaniami nauczyciela, koła zainteresowań dla dzieci.
Wymagania niezbędne:
posiadanie kwalifikacji pedagogicznych w zakresie pedagogiki specjalnej;
potwierdzona zaświadczeniem lub certyfikatem znajomość dowolnej metody komunikacji alternatywnej;
minimum rok stażu pracy z małym dzieckiem;
umiejętność konstruowania Wielospecjalistycznej Oceny Poziomu Funkcjonowania oraz Indywidualnego Edukacyjno - Terapeutycznego;
niekaralność za przestępstwa umyślne oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
obywatelstwo polskie;
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku nauczyciela wspomagającego, brak przeciwwskazań do pracy na stanowisku nauczyciela wspomagającego potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez lekarza medycyny pracy.
Wymagania dodatkowe:
umiejętność stosowania w praktyce wybranej metody komunikacji alternatywnej;
umiejętności artystyczne (wokalne i/lub taneczne i/lub plastyczne);
biegła obsługa komputera.
Mile widziane:
specjalność surdopedagogika lub oligofrenopedagogika
szkolenia z zakresu: Piktogramy lub MAKATON lub język migowy, Ruchu Rozwijającego W. Sherborne;
znajomość podstaw metody integracji sensorycznej.
Oczekiwane cechy:
łatwość w nawiązywaniu kontaktów z dziećmi i z rodzicami;
umiejętność planowania i maksymalnego wykorzystywania czasu pracy terapeutycznej z dziećmi;
cierpliwość, opanowanie, kreatywność, zaangażowanie i chęć do pracy z dziećmi z wykorzystaniem ich indywidualnego potencjału;
umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
dyspozycyjność, odpowiedzialność, samodzielność, obowiązkowość.
Zastrzegamy kontakt tylko z wybranymi osobami.