Opis stanowiska pracy


Urząd Morski w Słupsku

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

nadzorca ochrony wybrzeża

Urząd Morski w Słupsku
al. Sienkiewicza 18
76-200 Słupsk

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie racjonalnej gospodarki wydmowo-leśnej; wykonywanie zadań gospodarczych w zakresie swoich obowiązków służbowych zgodnie z planem, istniejącymi potrzebami, normami i zasadami zawartymi w instrukcji służbowej oraz wytycznymi przełożonych
  • Nadzorowanie właściwego i zgodnego z przeznaczeniem użytkowania pasa technicznego i pasa ochronnego: opiniowanie zagadnień związanych z pasem ochronnym, opiniowanie wycinki drzew, udział w pracach komisji szacującej szkody powstałe na terenach udostępnionych gminom nadmorskim
  • Pełnienie stałego nadzoru i instruktażu nad wykonywanymi pracami oraz dyscypliną pracy i przestrzeganiem przepisów bhp - nadzorowanie i kierowanie zespołem pracowników wykonujących prace wydmowo-leśne
  • Prowadzenie stałej obserwacji zjawisk zachodzących na linii brzegowej, zachowania się i rozwoju skupisk i siedlisk roślinnych, powstawania i kształtowania się wydm oraz analizowanie znaczenia i skutków oddziaływania ludzkiego na postępujące procesy
  • Prowadzenie: książki narzędziowej i służbowej, dziennika robót, ewidencji znaków graficznych i kilometrażowych, ewidencji meldunków sztormowych
  • Śledzenie skutków działania sztormów oraz prowadzenie w ramach uprawnień akcji przeciwsztormowych i przeciwpowodziowych oraz składanie meldunków do Obwodu Ochrony Wybrzeża o zaistniałych szkodach, podjętych działaniach i potrzebach dla likwidacji zniszczeń
  • Prowadzenie stałej obserwaji plaż i wód przybrzeżnych pod kątem zanieczyszczeń olejami bądź innymi środkami chemicznymi
  • Nadzorowanie właściwego i zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania pasa technicznego i ochronnego


Warunki pracy

Praca w godzinach 07.00-15.00:
- praca przy monitorze ekranowym (komputer) poniżej 4h dziennie,
- w terenie zróżnicowanym pod względem topograficznym,
- wymagająca wysiłku fizycznego,
- okresowe wyjazdy służbowe,
- narażenie na działanie czynników biologicznych (kleszcze).

Bariery architektoniczne:
- schody,
- brak windy,
- brak podjazdu,
- brak odpowiednio dostosowanych toalet,
- brak drzwi odpowiedniej szerokości.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mailowy oraz wskazać sposób postępowania z dokumentami rekrutacyjnymi po zakończeniu naboru (odbiór osobisty/odesłanie/zniszczenie). Wszystkie oświadczenia (wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Urzędu) muszą być opatrzone datą sporządzenia i własnoręcznie podpisane.
Oferty niekompletne oraz złożone i uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego – data wpływu do Urzędu nie później niż trzy dni od daty określającej termin składania dokumentów).

Kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani/e do dalszego etapu naboru, o czym będą poinformowani/e e-mailem i/lub telefonicznie.
Postępowanie rekrutacyjne będzie polegało na rozwiązaniu pisemnego testu z wiedzy merytorycznej. Z osobami, które zaliczą test pisemny na poziomie minimum 60% zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.

O ostatecznym wyborze kandydata/kandydatki zadecyduje Dyrektor Urzędu.

Wynagrodzenie zasadnicze: 2923,19 zł + dodatek stażowy.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie leśne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowisku związanym z gospodarką leśną

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów ustawy o lasach (w tym znajomość zasad dotyczących hodowli lasu, ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskiwania i sortymentacji drewna)
  • Wysoki poziom organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, Arc GIS) oraz urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie Geograficznych Systemów Informacyjnych
  • prawo jazdy kat. B
  • uprawnienia brakarskie
  • kurs pilarza
  • znajomość zagadnień z zakresu ochrony wybrzeża


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień brakarskich
  • Kopia dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu pilarza i posiadania odpowiednich uprawnień
  • Kopia prawa jazdy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-10-18
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    04/10/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi