Opis stanowiska pracy


Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

młodszy specjalista do spraw funkcjonowania i dokumentowania systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją w Biurze Obsługi i Informatyki WUW w Poznaniu nr ref. 129/23

61-713 Poznań al. Niepodległości 16/18

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • koordynuje wdrażanie nowych procedur związanych z obiegiem dokumentów oraz koncepcji rozwiązań informatycznych w odniesieniu do procedur administracyjnych dla potrzeb Urzędu
  • realizuje zadania związane z administrowaniem i funkcjonowaniem elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją WUWeu, systemu nadzoru nad aktami prawnymi e-Nadzór, Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej oraz Platformy Elektronicznego Fakturowania
  • Współpracuje z komórkami wewnętrznymi Urzędu, ministerstwami oraz innymi jednostkami zewnętrznymi w zakresie realizacji usług elektronicznej administracji
  • przygotowuje i opracowuje dokumentację systemową z zakresu wykorzystania systemów WUWeu, e-Nadzór i ePUAP w Urzędzie
  • uczestniczy w bieżącym uzgadnianiu postępowania w zakresie stosowania przepisów prawa w odniesieniu do elektronicznego zarządzania dokumentacją
  • zapewnia niezbędne wsparcie merytoryczne oraz prowadzi szkolenia dla pracowników Urzędu z zakresu wykorzystywania wspieranych systemów
  • uczestniczy w testach ogólnokrajowych systemów i aplikacji w zakresie dokumentu elektronicznego i elektronicznego obiegu korespondencji


Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych

  • zadania wykonywane w siedzibą urzędu

  • możliwe przemieszczanie pakietów z korespondencją o masie nieprzekraczającej norm

  • zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją i z ludźmi

  • stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych, wymagana komunikatywność

  • praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dnia pracy

  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych

  • stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku biurowego wyposażonego w windy osobowe, w tym dla osób na wózkach inwalidzkich

  • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych

  • klatka schodowa szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm

  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm

  • pomieszczenia higieniczno-sanitarnych w budynku są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia przekaż komisji rekrutacyjnej przed rozpoczęciem testu wiedzy.

  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem: https://www.poznan.uw.gov.pl/sites/default/files/zalaczniki/oswiadczenia_dla_kandydatow_do_pracy_w_wuw.pdf

  • APLIKUJ NA TO STANOWISKO ONLINE POPRZEZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DOSTĘPNY NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy

  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego

  • Rekrutacja może być przeprowadzona w trybie stacjonarnym, zdalnym/on-line lub hybrydowo.

  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania jednostek administracji publicznej
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej
  • wiedza z zakresu wdrażania systemów informatycznych
  • wiedza z zakresu funkcjonowania ePUAP
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • dobra organizacja pracy
  • asertywność i odporność na stres
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows, program Excel)
  • umiejętność zwięzłego formułowania wypowiedzi (umiejętności redakcyjne)
  • umiejętność wnikliwego rozwiązywania problemów, umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu elektronicznego zarządzania dokumentacją
  • efektywna komunikacja
  • samodzielność
  • inicjatywa w zakresie poszukiwania obszarów wymagających zmian
  • rzetelność
  • systematyczność
  • spostrzegawczość


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o prywatności zamieszczoną na stronie Urzędu
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2023-12-07
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Punkt Informacyjny w holu Urzędu (z podaniem w ofercie nr ref. 129/23)

ZACHĘCAMY DO SKORZYSTANIA Z MOŻLIWOŚCI APLIKOWANIA ONLINE DOSTĘPNEJ NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
27/11/2023
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi