Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie

Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

młodszy specjalista do spraw archiwum i dokumentacji Wydział IZAR

10-076 Olsztyn ul.Podwale 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi archiwum zakładowe, w tym przyjmuje w celu archiwizacji dokumentację od poszczególnych pracowników, gromadzi inną dokumentację, digitalizuje i aktualizuje dokumentację zabytków w celu zapewnienia bieżącej informacji o zabytkach znajdujących się na terenie województwa, pod nadzorem bezpośredniego przełożonego.
  • Porządkuje dokumentację stanowiącą zasób archiwalny oraz dba o właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji, pod nadzorem bezpośredniego przełożonego.
  • Gromadzi, opracowuje, klasyfikuje i ewidencjonuje materiały archiwalne oraz dokumentację niearchiwalną, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zarządzeniami wewnętrznymi, pod nadzorem bezpośredniego przełożonego.
  • Udostępnia materiały archiwalne znajdujące się w archiwum zakładowym osobom do tego upoważnionym, pracownikom WUOZ Olsztyn.
  • Prowadzi wszystkie czynności kancelaryjne przy pomocy systemu EZD Spektrum, w tym czynności archiwistyczne, zgodnie z zarządzeniem WKZ.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposób wykonywania zadań:


1. Praca administracyjno – biurowa w siedzibie Urzędu. Praca wymaga przenoszenia materiałów archiwalnych, pokonywania schodów, umieszczania i zdejmowania materiałów archiwalnych z regałów magazynowych
o wysokości do 3 metrów (wysiłek fizyczny).


2. Narzędzia i materiały pracy - pracownik obsługuje: systemy komputerowe i bazy danych oraz urządzenia biurowe. Obsługuje komputer powyżej 4 godzin dziennie.


3. Pracę wykonuje przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.


4. Kontakt z klientem zewnętrznym.


 


Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:


Budynek nie jest dostosowany dla osób ze szczególnymi potrzebami, posiada bariery architektoniczne (klatka schodowa,  brak windy, schody). Ciągi komunikacyjne nie są przystosowane do szczególnych potrzeb osób z niepełnosprawnością.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

 


  


· Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).


· Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.


· Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.


· Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.


· Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.


· Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.


· Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.


· Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.


· Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.


· Publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydata.


Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru znajduje się na stronie tut. Urzędu: https://www.bip.wuoz.olsztyn.pl/1090-menu/praca-w-urzedzie/informacja-dotyczaca-przetwarzania-danych-osobowych-dla-kandydata-do-pracy-pracownika.html



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe historyczne ze specjalnością archiwalną;

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustaw: o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; o ochronie danych osobowych, o opłacie skarbowej; o służbie cywilnej, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, kodeks postępowania administracyjnego oraz rozporządzeń wykonawczych do wymienionych ustaw
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1994 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów- nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność redagowania pism
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1994 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł lub pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów- nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-10-05
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie; ul. Podwale 1; 10-076 Olsztyn

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/09/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi