Opis stanowiska pracy


Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

młodszy specjalista do spraw inwestycji, remontów, planowania oraz obszaru transportu w Biurze Administracji i Logistyki

90-926 Łódź Piotrkowska 104

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowanie do realizacji inwestycji budowlanych i remontów, sprawdzanie harmonogramu robót oraz zabezpieczenie nadzoru inwestorskiego nad ich wykonawstwem na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi oraz realizowanie zadań związanych z zakupami
  • współpraca z projektantami w zakresie zleconych opracowań projektowych oraz sprawdzanie otrzymanej z biur projektów dokumentacji projektowej i kosztorysowej poszczególnych zadań inwestycyjnych i remontowych. Bieżące dokonywanie zmian w planie finansowym, w tym także finansowanych ze środków pochodzących z funduszy unijnych
  • uzyskiwanie stosownych pozwoleń lub zgód na prowadzenie poszczególnych zadań inwestycyjnych i remontowych wymaganych przepisami prawa budowlanego
  • organizowanie i uczestnictwo w częściowych i końcowych odbiorach robót oraz sprawdzanie kompletności dokumentacji powykonawczej
  • współpraca w realizacji spraw związanych z opracowywaniem i aktualizacją planów wydatków budżetowych Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, w tym inwestycji budowlanych i remontów własnych oraz zakupów inwestycyjnych
  • rozliczanie zadań w tym zakupów inwestycyjnych oraz wykonanych inwestycji i remontów – sprawozdania, analizy
  • opisywanie pod względem merytorycznym faktur dotyczących zakresu czynności oraz uzgadnianie prowadzonych przez Oddział Wydatków Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego rozliczeń planu finansowego, w tym także inwestycji i remontów
  • współpraca przy koordynowaniu pracą kierowców, serwisowanie pojazdów, naprawy, rozliczanie czasu pracy kierowców, zakupy nowych pojazdów i inne zadania z obszaru.


Warunki pracy

praca w terenie, zagrożenie korupcją, praca w stresie pod presją czasu


Kontakty zewnętrzne:


kilka razy w tygodniu: klienci, w tym wykonawcy, inspektorzy nadzoru inwestorskiego, kierownicy robót, projektanci, rzeczoznawcy i inne strony w celu uzgodnień roboczych dotyczących realizacji zadań


kilka razy w miesiącu: pracownicy innych urzędów (Urzędu Miasta Łodzi, administracji, zespolonej i niezespolonej) w celu uzyskania informacji.


Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca w godzinach nadliczbowych; istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze:5050-5250 zł + dodatek stażowy


Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej każdy z kandydatów na pracownika służby cywilnej jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów (Dz. U. z 2024 r., poz.409).


Do składania ofert zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.


Oferta złożona po terminie lub niezawierająca wszystkich "Wymaganych dokumentów i oświadczeń" nie podlega rozpatrzeniu.


W przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę złożenia oferty uważa się datę jej nadania w polskiej placówce pocztowej.


Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy- po analizie ofert - zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia. Prosimy o podawanie adresów e-mailowych (informacja o dalszych etapach może być przesłana w formie elektronicznej).


Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru.


Dodatkowe informacje można uzyskać pod 426******



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
praca/staż w administracji lub w pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych, kpa, umiejętność negocjacji, argumentowania, umiejętność działania w zespole, w sytuacjach stresowych i nieprzewidywalnych, komunikatywność, asertywność, umiejętności w zakresie logistycznego planowania zadań
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie przygotowywania wniosków o dofinansowanie ze środków unijnych w zakresie przygotowywania wniosków o dofinansowanie ze środków unijnych
  • uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
  • umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym do kosztorysowania znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
  • nadzór nad realizacją inwestycji i remontów. Nadzór w obszarze spraw transportowych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-05-12
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
    Kancelaria Główna Urzędu bud.C
    90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
    z dopiskiem Oferta pracy nr 151382

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    30/04/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi