Opis stanowiska pracy
Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
młodszy specjalista do spraw obsługi finansowej budżetu dysponenta części 85/10 – województwo łódzkie – umowy w Wydziale Finansów i Budżetu 90-926 Łódź Piotrkowska 104
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - weryfikacja finansowa projektów porozumień, umów i aneksów stanowiących podstawę do uruchomienia: dotacji celowych z budżetu dysponenta części 85/10 - województwo łódzkie, środków finansowych państwowych funduszy celowych, funduszy bankowych, pozostałych funduszy
- analiza finansowa dokumentów oraz wykonywanie czynności związanych z przekazywaniem środków finansowych w ramach; dotacji celowych, wdrożenia programów operacyjnych współfinansowanych ze środków UE, państwowych funduszy celowych, funduszy bankowych, pozostałych funduszy
- obsługa finansowa zadań dofinansowywanych z zakresu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029
- prowadzenie korespondencji w zakresie obsługi finansowo – księgowej budżetu dysponenta części 85/10 - województwo łódzkie w zakresie zadań realizowanych przez Oddział oraz opracowywanie projektu informacji przeznaczonej do umieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej
- obsługa aplikacji e-CRU „Elektroniczny Centralny Rejestr Umów” oraz modułu Statystyka
- współdziałanie z dysponentem merytorycznym w zakresie spraw związanych z obsługą finansową programów operacyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
- opracowywanie lub aktualizacja wewnętrznych procedur obowiązujących w Wydziale Finansów i Budżetu w zakresie dotyczącym zadań realizowanych przez Oddział
- prowadzenie archiwizacji własnych spraw w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją oraz archiwizacji dokumentacji znajdującej się w Oddziale
Warunki pracy Czynniki uciążliwe: nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, czynniki stresogenne związane z koniecznością dotrzymania ustawowych terminów w celu uniknięcia naruszenia dyscypliny finansów publicznych,
Kontakty zewnętrzne:
kilka razy dziennie: kontakty telefoniczne z jednostkami samorządu terytorialnego, jednostkami budżetowymi, celem prowadzenia uzgodnień roboczych, kontakty telefoniczne z jednostkami nie zaliczanymi do sektora finansów publicznych, celem prowadzenia uzgodnień roboczych.
Kilka razy w roku: kontakty z pracownikami Najwyższej Izby Kontroli / innych organów kontrolujących w celu przygotowywania dokumentów finansowych oraz udzielania wyjaśnień w zakresie prowadzonych kontroli.
Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca w godzinach nadliczbowych istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 3 900- 4 200 zł + dodatek stażowy
Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej każdy z kandydatów na pracownika służby cywilnej jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów (Dz. U. z 2022 r., poz.1691 ze zm.)
Do składania ofert zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferta złożona po terminie lub niezawierająca wszystkich "Wymaganych dokumentów i oświadczeń" nie podlega rozpatrzeniu.
W przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę złożenia oferty uważa się datę jej nadania w polskiej placówce pocztowej.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy- po analizie ofert - zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia. Prosimy o podawanie adresów e-mailowych (informacja o dalszych etapach może być przesłana w formie elektronicznej).
„W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 42 664-16-60 lub 42 664-16-52
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
praca/staż w administracji
pozostałe wymagania niezbędne: - znajomość ustawy o finansach publicznych, KPA, biegła znajomość obsługi komputera (internet, pakietu biurowego: bardzo dobra znajomość edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego), znajomość systemu informacji prawnej lub innego elektronicznego publikatora aktów prawnych, znajomość klasyfikacji budżetowej oraz przepisów prawnych z zakresu finansów publicznych oraz rachunkowości budżetowej i finansowej, znajomość ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości, przepisów wykonawczych, znajomość programów wspomagających prace analityczne i raportowanie
- osoba powinna być: odpowiedzialna, rzetelna, samodzielna, dyspozycyjna. Konieczna jest umiejętność: analitycznego myślenia, prognozowania, rozwiązywania problemów, działania w sytuacjach nieprzewidzianych i stresowych, szybkiego reagowania na czynniki ryzyka, stosowania prawa w praktyce, pracy w zespole, odporność na czynniki stresogenne, redagowania pism, dzielenie się wiedzą z współpracownikami. Wymagana jest wysoka kultura osobista oraz motywacja do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - szkolenie w zakresie finansów publicznych
- umiejętność reprezentowania pracodawcy na zewnątrz, doświadczenie związane rozliczaniem środków finansowych (dotacje/fundusze)
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- list motywacyjny podpisany odręcznie
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2023-09-26
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Łódzki Urząd Wojewódzki
Punkt Obsługi Klienta bud.C
90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
z dopiskiem Oferta pracy nr 127183