Opis stanowiska pracy
Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
młodszy specjalista do spraw kontroli stanu technicznego obiektów oraz prowadzenia inwestycji budowlanych i remontów w Dziale Zarządzania i Administrowania Nieruchomościami (ILN) w Izbie Administracji Skarbowej w Bydgoszczy 85-950 Bydgoszcz ul. Dr. E. Warmińskiego 18
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Prowadzi sprawy remontowe i inwestycyjne dotyczące nieruchomości Izby w celu utrzymania i rozbudowy posiadanych zasobów dla realizacji celów wyznaczonych przez Ministra Finansów.
- Planuje wydatki budżetowe przeznaczone na inwestycje i remonty oraz dokonuje wstępnej analizy celowości zaciągania zobowiązań finansowych w celu racjonalnego wydatkowania środków publicznych.
- Prowadzi sprawy związane z wykonywaniem obowiązków przewidzianych w przepisach prawa budowlanego w zakresie przeglądów i konserwacji budynków oraz urządzeń w celu zapewnienia bezpiecznej i zgodnej z prawem eksploatacji obiektów.
- Opracowuje wnioski o pozyskanie środków z sektorowych programów operacyjnych UE w celu pozyskania dodatkowych źródeł finansowania wydatków remontowych i inwestycyjnych.
- Prowadzi sprawy z zakresu planowania i wykonywania inwestycji dotyczących przejść granicznych w celu zapewnienia spełniania standardów obsługi osób przekraczających granicę (na obszarze portów lotniczych).
- Współpracuje z innymi instytucjami w zakresie rozwiązań infrastruktury przejść granicznych w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania przejść granicznych (na obszarze portu lotniczego).
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa,
- praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie,
- szczegółowe informacje dotyczące dostępności architektonicznej budynku Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy można znaleźć na stronie:
https://www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-bydgoszczy/zalatwianie-spraw/dostepnosc/-/asset_publisher/3WpQ/content/dostepnosc-architektoniczna?
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferta, która zostanie złożona bez wymaganych załączników nie będzie spełniała wymogów formalnych. Jednocześnie prosimy o przesyłanie tylko niezbędnych dokumentów.
Dokumenty zawarte w ofercie pracy składane w formie papierowej, tj. list motywacyjny, CV oraz oświadczenia, muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, a dodatkowo list motywacyjny i oświadczenia także datą.
Dokumenty przedkładane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl (zakładka: Ogłoszenia → Nabór → Wzory Oświadczeń).
ZACHĘCAMY DO APLIKOWANIA PRZEZ FORMULARZ ELEKTRONICZNY w aplikacji Elevato (przycisk APLIKUJ ELEKTRONICZNIE).
W przypadku aplikacji elektronicznej - formularz zawiera niezbędne oświadczenia (należy zaznaczyć checkboxy). Osoba, która wygra nabór będzie zobowiązana do przekazania w dniu zatrudnienia kompletu podpisanych dokumentów aplikacyjnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub co najmniej 0,5 roku w obszarze zamówień publicznych lub w obszarze zarządzania inwestycjami budowlanymi lub w obszarze administracji skarbowej
pozostałe wymagania niezbędne: - Dobra znajomość prawa budowlanego oraz przepisów regulujących zamówienia publiczne
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Komunikatywność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Odporność na stres.
- Ważne uprawnienia budowlane do przeprowadzenia kontroli stanu technicznego budynków
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaWażne uprawnienia budowlane do przeprowadzania kontroli stanu technicznego budynkówDokumenty należy złożyć do: 2025-08-22
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
ul. Dr. K. Marcinkowskiego 7
85-056 Bydgoszcz
z dopiskiem „oferta pracy Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy – ILN”
Decyduje data: zgłoszenia elektronicznego lub stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu w przypadku zgłoszenia w formie papierowej