Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 05/04/2020.

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Procesów Zakupowych z j. rosyjskim

Poznan, wielkopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Procesów Zakupowych z j. rosyjskim
Poznan
NR REF.: 1133263

Jesteś studentem? Znasz język rosyjski? Chcesz pracować na pół etatu? Mamy ofertę dla Ciebie!

Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji z branży FMCG poszukujemy osoby z biegłą znajomością języka rosyjskiego na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Procesów Zakupowych.

W nowej roli odpowiedzialny będziesz za operacyjne wsparcie procesów zakupowych i administracyjnych, procesowanie dokumentacji i aktualizację danych w systemie SAP, wsparcie specjalistów ds. zakupów oraz raportowanie.

Od Kandydatów oczekujemy bardzo dobrej znajomości języka rosyjskiego. Pierwsze doświadczenia w pracy w obszarze logistyki, sprzedaży, administracji lub obsługi klienta będą dodatkowym atutem. Do udziału w rekrutacji zapraszamy osoby komunikatywne i zmotywowane, chcące zdobyć doświadczenie w dużej, międzynarodowej firmie.

Oferujemy pracę w dynamicznym środowisku, możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w pracy na pół etatu oraz atrakcyjne warunki zatrudnienia.


Aplikuj już dziś!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
22/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry