Młodszy Specjalista ds. Utrzymania Klienta – Zespół Onboardingu Klienta
Mamy dla Ciebie pracę, w której rozwiniesz poniższe kompetencje:
Wybranym osobom oferujemy:
- poszerzysz umiejętność komunikacji z ludźmi, poprzez codzienną realizację kampanii telefonicznych z wybranymi klientami Banku,
- nauczysz się budować pozytywne doświadczenia dla klienta w trakcie obsługi,
- zyskasz wiedzę i doświadczenie w wykorzystaniu technik sprzedaży,
- poznasz zasady działania produktów bankowych.
Jeżeli jesteś osobą:
- otwartą na kontakt z ludźmi,
- optymistycznie nastawioną do życia,
- lubiącą wyzwania i zmiany,
- z wysoką kulturą osobistą,
- nastawioną na osiąganie najlepszych wyników,
- posiadasz min. średnie wykształcenie,
- posiadasz doświadczenie w obsłudze Klienta i/lub sprzedaży (dodatkowy atut).
Wybranym osobom oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
- atrakcyjne warunki finansowe – podstawa oraz system premiowy,
- kompleksowy pakiet płatnych szkoleń przygotowujących do pracy,
- wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej/ trenerskiej,
- bogaty pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenia, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.)
- niezapomniane wyjścia integracyjne,
- szkolenia podnoszące kwalifikację i rozwój dalszej kariery w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.