#

Młodszy Specjalista ds. Szkoleń sprzedażowych - branża call center

Selvoy

Kraków, małopolskie

Selvoy
Selvoy

Młodszy Specjalista ds. Szkoleń sprzedażowych - branża call center

Od: Selvoy
Miejsce pracy: Kraków

Od momentu powstania w 2014 roku towarzyszy nam intensywny wzrost. Tivron dziś to dwa oddziały (Kraków i Warszawa), to około 80 osobowy zespół krakowski, to kilkanaście rynków zagranicznych.

Do sprzedaży podchodzimy z pasją. Trudny sprzedażowo projekt? Taki dla nas nie istnieje! Wiemy z doświadczenia, że odpowiednio przygotowany i przeprowadzony cykl szkoleń oszlifuje nie jeden ukryty diament.

W tym momencie powiększamy wewnętrzny dział szkoleń. Poszukujemy osoby, które obejmie stanowisko:

 

Młodszy Specjalista ds. Szkoleń sprzedażowych – branża call center

 

Zajmiesz się:

  • bieżącą analizą potrzeb szkoleniowych konsultantów w obszarze telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta;
  • planowaniem szkoleń, przygotowywaniem materiałów a finalnie ich przeprowadzaniem (indywidualnych i grupowych);
  • monitorowaniem wyników sprzedażowych konsultantów na rynku polskim oraz 12 rynkach zagranicznych, jak również rekomendowaniem adekwatnych działań mających na celu optymalizację przyjętych wskaźników;
  • ścisłą współpracą z grupą koordynatorów na drodze do wspólnych celów;
  • docelowo, przeprowadzaniem szkoleń wdrożeniowych dla nowych konsultantów (sprzedażowych oraz produktowych);
  • wsparciem głównego trenera w bieżących działaniach.

 

Oferujemy:

  • współpracę przy nieszablonowych projektach sprzedażowych na rynku polskim jak również na rynkach zagranicznych;
  • przestrzeń do wdrażania własnych inicjatyw i pomysłów;
  • możliwość zdobywania doświadczenia pod okiem doświadczonego trenera;
  • aktywny udział w rozbudowywaniu działu szkoleń;
  • dni, w których 8 godzin pracy minie niczym kwadrans;
  • pracę w nowoczesnym biurze i atrakcyjnej lokalizacji;
  • udział w częstych inicjatywach integracyjnych organizowanych w pracy i po pracy.
  • Zatrudnienie w oparciu o B2B/zlecenie.

 

Liczymy, że:

  • znasz branżę call center od podszewki;
  • posiadasz doświadczenie w zarządzaniu grupą konsultantów telefonicznych i możesz pochwalić się ponadprzeciętnymi wynikami sprzedażowymi swojej grupy;
  • masz wprawę w przeprowadzaniu coachingów sprzedażowych i motywacyjnych; posiadasz zdolności trenerskie i świetnie budujesz relacje.
  • Należysz do osób kreatywnych – schematom mówimy „stop!”
  • Jako doskonały sprzedawca jesteś przekonana/y, że trudny produkt czy usługa w sprzedaży nie istnieje;
  • Twoja determinacja w dążeniu do celu pozwala Ci dokonać (pozornie) niemożliwego.

 

Zapraszamy do kontaktu!

Zespół TIVRON

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez przycisk "Aplikuj".

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi