W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Asystent ds. wprowadzania danych technicznych z językiem angielskim
Miejsce pracy: ŁódźDla naszego międzynarodowego klienta z siedzibą w Łodzi, dystrybutora urządzeń i produktów technicznych,
w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. wprowadzania specyfikacji technicznych.
Zakres zadań:
-Kompletowanie i weryfikowanie informacji o produktach z wybranej kategorii produktów (sanitarnych, grzewczych, elektrycznych, HVAC);
-Przygotowywanie technicznych opisów oferowanych produktów;
-Aktualizowanie bazy danych;
-Analizowanie produktów powszechnie dostępnych na rynku oraz produktów dopiero wprowadzanych;
-Towrzenie raportów i analiz na potrzeby innych działów;
-Współpraca z zagranicznymi jednostkami firmy.
Kategorie produktów do wyboru: ochrona środowiska, elektronika, energetyka, elektryka, telekomunikacja, bezpieczeństwo (oraz inne).
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane techniczne);
- znajomość specyfikacji technicznych produktów z wybranej kategorii;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2);
- bardzo dobra znajomość programu MS Excel;
- preferowanie pracy w biurze (nie jest to stanowisko handlowca).
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Korzyści:
- stabilne zatrudnienie (w oparciu o umowę o pracę);
- pakiet benefitów pozapłacowych;
- możliwość rozwoju i poszerzania kompetencji w strukturach firmy;
- podniesienie znajomości języka angielskiego i wzbogacenie zasobu słownictwa o terminologię techniczną;
- przyjazna atmosfera pracy.