Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku dołączy do Działu Obsługi Klienta w Krakowie i będzie odpowiedzialna za:
koordynację i nadzór nad realizacją poszczególnych zleceń produkcyjnych na wszystkich etapach (od przygotowania zlecenia, przez monitorowanie jego wykonania, po wysyłkę do Klienta oraz obsługę reklamacji),
koordynację komunikacji pomiędzy Klientem a firmą,
utrzymywanie stałej, długoterminowej współpracy z Klientami biznesowymi.
Od Kandydatów oczekujemy:
BARDZO DOBREJ ZNAJOMOŚCI JĘZYKA NIEMIECKIEGO,
min. komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
umiejętności pracy w zespole,
umiejętności obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
mile widziane rozumienie aspektów technicznych,
mile widziane doświadczenie w pracy z Klientem biznesowym,
doskonałych zdolności organizacyjnych oraz dużego poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania,
elastyczności w działaniu, odporności na stres i dyspozycyjności.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
atrakcyjny pakiet socjalny obejmujący m.in. prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do kursów językowych,
stołówkę oraz dofinansowanie do posiłków,
pracę w międzynarodowym środowisku z codzienną komunikacją w językach obcych,
pracę w przyjaznych warunkach i kilkuosobowych biurach,
dynamiczną, bogatą w wyzwania pracę w miłej atmosferze,
różnorodne i ciekawe obowiązki, samodzielność,
możliwość rozwoju i nauki wśród wysokiej klasy specjalistów,
pracę w najwyższych standardach obsługi Klienta.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?