#

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Sosnowiec, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Sosnowiec
7-6-70346

Naszym Klientem jest nowoczesna i innowacyjną firma z branży Automotive, która aktualnie jest w fazie wzrostu, w związku z tym rozwija swoje zespoły, obecnie poszukuje osób na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta.

Miejsce pracy: Sosnowiec, praca 100% stacjonarna.

Główne zadania:
- stały kontakt z klientami w kontekście zamówień,
- systematyczna ocena zamówień pod kątem ich realizacji,
- przygotowanie terminowych wysyłek zamówień do klientów,
- optymalizowanie kosztów transportu,
- współpraca z pozostałymi działami w firmie w celu zapewnienia przepływu informacji.

Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel,
- mile widziane doświadczenia w obszrze obsługi klienta.

Korzyści:
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie,
- praca w firmie będącej w fazie dynamicznego rozwoju,
- ekspozycja na kontakty w języku angielskim,
- atrakcyjny pakiet benefitów (opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, ZFŚS),
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- elastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy w godzinach 7:30 – 8:30).

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi