
Kim jesteśmy? InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Kraków, małopolskie
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Kompleksowa opieka nad zleconym projektem;
- Bieżąca kontrola jakości i terminowości zgodnie z ustalonymi standardami i instrukcjami oraz zgłaszanie rozbieżności i problemów;
- Weryfikacja danych zawartych w systemie pod względem ilościowym i jakościowym; analiza i sprawdzanie poprawności danych;
- Monitorowanie jakości pracy podwykonawców;
- Bieżący kontakt ze podwykonawcami oraz klientem w celu usprawnienia pracy i poprawy wyników;
- Współpraca z klientem w zakresie dostarczania i weryfikacji danych;
- Wprowadzanie danych do systemu.
Oczekujemy:
- Bardzo dobra znajomość programu MS Excel (m.in. formatowanie danych, formuły wyszukiwania, tabele przestawne);
- Zdolność analitycznego myślenia;
- Duża samodzielność w działaniu, umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu;
- Dokładność, rzetelność i odpowiedzialność za powierzone zadania;
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność;
- Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzinowym (pon-pt 8:00-16:00) - wymóg konieczny.
Mamy do zaoferowania:
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę, możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego;
- Pracę od zaraz w pełnym wymiarze godzinowym;
- Pracę w stabilnej firmie o uznanej marce;
- Niezbędne narzędzia pracy - laptop oraz telefon komórkowy;
- Pakiet benefitów - karta multisport, prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie;
- Po okresie szkolenia możliwość pracy w systemie hybrydowym.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
