Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/08/2019.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Kraków, małopolskie

nazwa.pl- AŚ

Opis stanowiska pracy

Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za obsługę Klientów poprzez różne kanały komunikacji (telefon, poczta elektroniczna, livechat), świadcząc profesjonalną pomoc w zakresie oferowanych usług.

Dlaczego my?

  • wdrożenie do pracy poprzez szkolenia produktowe, z obsługi Klienta i sprzedażowe
  • elastyczny grafik pracy w systemie zmianowym
  • umowa o pracę
  • dodatkowe wynagrodzenie uzależnione od zaangażowania
  • pełna wyzwań praca w przyjaznej atmosferze
  • wsparcie przełożonych i doświadczonych współpracowników
  • komfortowe biuro w Krośnie lub w Krakowie
  • stałe podnoszenie kompetencji przez udział w coachingach i szkoleniach
  • rozwój w branży IT
  • możliwość awansu na wyższe stanowiska oraz udział w rekrutacjach wewnętrznych

Kogo poszukujemy?

  • posiadasz łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi
  • masz doskonałą dykcję
  • bardzo dobrze znasz zasady pisowni
  • swobodnie poruszasz się w Internecie

Jakie będą Twoje zadania?

  • udzielanie informacji o usługach, pomoc i doradztwo Klientom
  • obsługa zgłoszeń za pośrednictwem trzech kanałów komunikacji: telefon, poczta elektroniczna, livechat
  • oferowanie dodatkowych usług odpowiadających na aktualne potrzeby obsługiwanych Klientów

Wymagania

Prezentacja firmy

nazwa.pl jest jednym z liderów branży hostingowej w Europie Środkowo-Wschodniej oraz... jedną z największych polskich firm z branży IT. Od 1997 roku tworzy i dostarcza kompleksowe usługi, dzięki którym już dwa miliony użytkowników zaistniało w sieci. Oferowany przez firmę niezawodny hosting oraz poczta e-mail pozwalają rozwijać polski sektor MSP i pobudzać jego ciągły wzrost. To odpowiedzialna, ale także bardzo inspirująca rola.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
22/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Obsługa klienta
do góry