Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 03/04/2020.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta - pół etatu

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta - pół etatu
Kraków
NR REF.: 1118977

Twoja następna firma
Dla naszego Klienta, brytyjskiej firmy z oddziałem w Krakowie poszukujemy osób z biegłą znajomością j. angielskiego.

Twoje następne stanowisko
Praca polegać będzie na telefonicznym oraz mailowym wsparciu klientów firmy z UK, rozwiązywaniu problemów oraz odpowiadanie na zapytania.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy kandydatów posługujących się biegle j. angielskim – poziom C1/C2 oraz dostępnych do pracy w wymiarze 20h/tyg (praca odbywa się 4 dni w tygodniu w godz. 17-22). Kandydaci powinni posiadać bardzo dobre zdolności komunikacyjne oraz organizacyjne, wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta będzie mile widziane.

Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje unikalną możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego w interesującej branży i w międzynarodowym środowisku. Firma gwarantuje komfortowe warunki pracy, atrakcyjne wynagrodzenie oraz odpowiednie przeszkolenie.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
02/04/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry