Młodszy specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
            Do twoich obowiązków należeć będzie:
Zgłoś się do nas, jeśli:
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
        
    - Obsługa klientów niemieckojęzycznych zgodnie ze standardami obowiązującymi w firmie, kontakt telefoniczny i mailowy, reagowanie na bieżące potrzeby klientów,
 - Bieżący kontakt z klientem wewnętrznym (m.in. personelem opiekuńczym),
 - Budowanie relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym,
 - Organizacja procesu wymian opiekunów, planowanie, koordynowanie od strony logistycznej,
 - Diagnoza sytuacji problemowych, szukanie rozwiązań i proponowanie ich klientom oraz opiekunom,
 - Współpraca z zespołami wewnętrznymi w firmie,
 - Udział w projektach mających na celu optymalizację procesów w dziale.
 
Zgłoś się do nas, jeśli:
- W codziennej pracy generujesz pomysły i potrafisz je skutecznie realizować,
 - Jesteś zmotywowany do działania i lubisz energiczne środowisko pracy,
 - Potrafisz pracować pod presją czasu,
 - Wyzwania zachęcają Cię do szukania rozwiązań oraz ich wdrażania,
 - Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane,
 - Znasz język niemiecki na poziomie przynajmniej B2 i chcesz go rozwijać w codziennej pracy.
 
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
- Atrakcyjne warunki: wynagrodzenie, które cyklicznie rośnie wraz z twoimi kompetencjami,
 - Codzienną pracę z językiem niemieckim,
 - Kompleksowe szkolenia przygotowujące do pracy i rozwijające kompetencje,
 - Jasną ścieżkę kariery i fair podejście do każdego pracownika,
 - Pracę, która naprawdę ma sens,
 - Zgrany zespół, który wspólnie działa na rzecz realizacji celów,
 - Łatwy dojazd do naszego biura (Centrum Biurowe Bonarka), darmowy parking oraz inne benefity (pakiet medyczny, karta multisport).