Młodszy specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Kraków, Umowa o pracęDo twoich obowiązków należeć będzie:
Zgłoś się do nas, jeśli:
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
- Obsługa klientów niemieckojęzycznych zgodnie ze standardami obowiązującymi w firmie, kontakt telefoniczny i mailowy, reagowanie na bieżące potrzeby klientów,
- Bieżący kontakt z klientem wewnętrznym (m.in. personelem opiekuńczym),
- Budowanie relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym,
- Organizacja procesu wymian opiekunów, planowanie, koordynowanie od strony logistycznej,
- Diagnoza sytuacji problemowych, szukanie rozwiązań i proponowanie ich klientom oraz opiekunom,
- Współpraca z zespołami wewnętrznymi w firmie,
- Udział w projektach mających na celu optymalizację procesów w dziale.
Zgłoś się do nas, jeśli:
- W codziennej pracy generujesz pomysły i potrafisz je skutecznie realizować,
- Jesteś zmotywowany do działania i lubisz energiczne środowisko pracy,
- Potrafisz pracować pod presją czasu,
- Wyzwania zachęcają Cię do szukania rozwiązań oraz ich wdrażania,
- Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane,
- Znasz język niemiecki na poziomie przynajmniej B2 i chcesz go rozwijać w codziennej pracy.
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
- Atrakcyjne warunki: wynagrodzenie, które cyklicznie rośnie wraz z twoimi kompetencjami,
- Codzienną pracę z językiem niemieckim,
- Kompleksowe szkolenia przygotowujące do pracy i rozwijające kompetencje,
- Jasną ścieżkę kariery i fair podejście do każdego pracownika,
- Pracę, która naprawdę ma sens,
- Zgrany zespół, który wspólnie działa na rzecz realizacji celów,
- Łatwy dojazd do naszego biura (Centrum Biurowe Bonarka), darmowy parking oraz inne benefity (pakiet medyczny, karta multisport).
Co lubisz?
Wiemy, że do dobrej pracy potrzebne są odpowiednie warunki. Karta sportowa i opieka medyczna – wszystko to mamy. Czego jeszcze potrzebujesz, by pracowało Ci się komfortowo?