Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/10/2020.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego

Kraków, małopolskie

GRUPA ATERIMA

Opis stanowiska pracy

Do twoich obowiązków należeć będzie:
  • Obsługa klientów niemieckojęzycznych zgodnie ze standardami obowiązującymi w firmie, kontakt telefoniczny i mailowy, reagowanie na bieżące potrzeby klientów,
  • Bieżący kontakt z klientem wewnętrznym (m.in. personelem opiekuńczym),
  • Budowanie relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym,
  • Organizacja procesu wymian opiekunów, planowanie, koordynowanie od strony logistycznej,
  • Diagnoza sytuacji problemowych, szukanie rozwiązań i proponowanie ich klientom oraz opiekunom,
  • Współpraca z zespołami wewnętrznymi w firmie,
  • Udział w projektach mających na celu optymalizację procesów w dziale.

Zgłoś się do nas, jeśli:
  • W codziennej pracy generujesz pomysły i potrafisz je skutecznie realizować,
  • Jesteś zmotywowany do działania i lubisz energiczne środowisko pracy,
  • Potrafisz pracować pod presją czasu,
  • Wyzwania zachęcają Cię do szukania rozwiązań oraz ich wdrażania,
  • Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane,
  • Znasz język niemiecki na poziomie przynajmniej B2 i chcesz go rozwijać w codziennej pracy.

Wybranym kandydatom zaoferujemy:
  • Atrakcyjne warunki: wynagrodzenie, które cyklicznie rośnie wraz z twoimi kompetencjami,
  • Codzienną pracę z językiem niemieckim,
  • Kompleksowe szkolenia przygotowujące do pracy i rozwijające kompetencje,
  • Jasną ścieżkę kariery i fair podejście do każdego pracownika,
  • Pracę, która naprawdę ma sens,
  • Zgrany zespół, który wspólnie działa na rzecz realizacji celów,
  • Łatwy dojazd do naszego biura (Centrum Biurowe Bonarka), darmowy parking oraz inne benefity (pakiet medyczny, karta multisport).

Prezentacja firmy

ATERIMA jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną agencją zatrudnienia,... wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 24243.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
04/10/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry