Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Szansę na zdobycie nowych umiejętności oraz doświadczenia
WYMAGAMY:
Podstawowej wiedzy z zakresu prawa pracy, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych oraz naliczania płac, oraz czasu pracy,
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Zaangażowania, samodzielności oraz dobrej organizacji czasu pracy.
TWOJE OBOWIĄZKI:
Prowadzenie akt osobowych pracowników
Przygotowywanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych
Monitorowanie i rozliczanie czasu pracy
wprowadzanie oraz aktualizacja danych w systemie
Wystawianie zaświadczeń oraz skierowań na badania medycyny pracy
Wsparcie przy sporządzaniu deklaracji US, ZUS, PFRON, GUS,
Współpraca przy tworzeniu listy płac.
Jeżeli interesuje Cię nasza oferta pracy, wyślij nam swoje CV !
Prezentacja firmy
Jaga Temp Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej wpisana do rejestr...
Jaga Temp Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej wpisana do rejestru Wojewódzkiego Urzędu Pracy pod nr 7363.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
07/10/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?