Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 23/10/2018.

Młodszy specjalista ds. HR (zmiana popołudniowa)

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Młodszy specjalista ds. HR (zmiana popołudniowa)
Kraków
NR REF.: 1106055

Dla naszego klienta, międzynarodowego lidera sprzedaży e-commerce, z biurem zlokalizowanym w Krakowie, poszukujemy kandydatów do zespołu HR services (popołudniowa zmiana).


Czym będziesz się zajmował?
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za kontakt z pracownikami oraz wsparcie w kwestiach administracyjnych oraz kadrowych odnoszących się do procesów i polityki HR. Również prowadzenie projektów rekrutacyjnych, zarządzanie projektami HR oraz dbałość o relacje między pracownikami oraz rozwiązywanie bieżących problemów.

Czego potrzebujesz?
Poszukujemy osób ze znajomością języka angielskiego na poziomie min. B2+, które posiadają jużpierwsze doświadczenie zdobyte w pracy w działach zarządzania zasobami ludzkimi, pracy z klientem lub ekwiwalentne (staże, praktyki). Umiejętności interpersonalne oraz analityczne będą przydatne na tym stanowisku. Umiejętność zarządzania projektami oraz chęć rozwoju w dziale HR to cechy idealnego kandydata!
Dostępność w godzinach popołudniowych.


Co możemy zaoferować?
Szkolenie wdrażające do tematyki HR. Programy treningowe dla pracowników, pakiet benefitów (karta sportowa, opieka medyczna). Przyjazna atmosfera w pracy, brak dress code'u! Nasze biuro jest pełne atrakcji!


Jesli chcesz rozpocząć karierę w dziale HR - aplikuj!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
22/10/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
Zapisz ofertę
do góry