Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/05/2020.

Młodszy specjalista ds. administracji

Wroclaw, dolnośląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Młodszy specjalista ds. administracji
Wroclaw
NR REF.: 1133910

Młodszy specjalista ds. administracji

Międzynarodowa firma zajmująca się background checkingiem poszukuje osoby na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. administracji.

Jako specjalista ds. administracji przeprowadzisz weryfikacje zatrudnienia i edukacji w imieniu naszych klientów.

Do Twoich obowiązków będzie należało:

- potwierdzanie materiałów znalezionych w CV
- raportowanie wszystkich informacji
- bezpośredni kontakt z firmami i uniwersytetami za pośrednictwem poczty elektronicznej i telefonu
- kontrola jakości zapewniająca spełnienie określonych standardów klienta
- odpowiadanie na pytania i wątpliwości klientów w odpowiednim czasie
- praca w systemie wewnętrznym

Osoba na tym stanowisku powinna wyróżniać się:

- biegłą znajomość języka polskiego oraz angielskiego
- wysoką kulturą osobista
- silnymi zdolnościami komunikacyjnymi
- multitaskingiem

Co zyskujesz:
- bogaty pakiet świadczeń (prywatna opieka medyczna, karta sportowa)
- możliwości wspierane przez organizację dla rozwoju osobistego i zawodowego
- świetna atmosfera pracy

Zaaplikuj teraz!

Jeżeli uważasz, że jest to pozycja dla Ciebie kliknij przycisk "Apply now!" i prześlij swoje CV,
a my skontaktujemy się z Tobą!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
02/05/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry