Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 12/12/2018.

Młodszy Specjalista ds. Administracji Personalno-Płacowej

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Młodszy Specjalista ds. Administracji Personalno-Płacowej
Kraków
NR REF.: 1114744

Rozwijaj karierę w międzynarodowej firmie z wieloletnią tradycją!

Dla naszego klienta, lidera z branży logistycznej, pilnie poszukujemy osób na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Administracji Personalno-Płacowej.

Głównym obowiązkiem osoby na tym stanowisku będzie realizacja cyklu płacowego. Pracując w zespole płac będziesz odpowiedzialny za:

  • zbieranie danych pracowniczych z wielu źródeł,
  • przygotowywanie plików płacowych,
  • weryfikacja wyliczeń,
  • dokonywanie płatności.

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Pierwszego doświadczenia w pracy w finansach lub hr (staż, praktyki lub inne),
  • podstawowej wiedzy z zakresu płac,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie min.B2,
  • dokładności i samodzielności.

Co oferujemy w zamian?

  • Możliwość rozwoju w globalnej firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • przejrzystą ścieżkę kariery,
  • atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych.

Brzmi interesująco? Nie wahaj się i aplikuj!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/12/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
Zapisz ofertę
do góry