Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/01/2022.

Młodszy Specialista ds. Obsługi klienta

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Młodszy Specialista ds. Obsługi klienta
Kraków
NR REF.: 1113181

Advanced English Speaker Wanted

Dla jednego z naszych Klientów, międzynarodowej firmy zlokalizowanej w Krakowie, szukamy obecnie osób z biegłym językiem angielskim do działu obsługi klienta.

Do Twoich zadań należeć będzie wsparcie klienta w j. angielskim– telefoniczne, mailowe i za pośrednictwem czatu, budowanie pozytywnych relacji oraz dobrego wizerunku firmy. 

Od kandydatów oczekujemy biegłej znajomości j. angielskiego (poziom C1) oraz znajomości MS Office. Szukamy osób dobrze zorganizowanych, komunikatywnych oraz lubiących pracę z ludźmi. Mile widziane jest wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta.

Oferujemy pracę w przyjaznej atmosferze oraz możliwość zdobycia cennego doświadczenia w znanej firmie o międzynarodowym zasięgu. Firma oferuje również odpowiednie przeszkolenie przed rozpoczęciem pracy.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
30/11/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry