Opis stanowiska pracy
Skłodowscy Spółka z o.o.
Grupa Skłodowscy liczy obecnie blisko 140 pracowników i obsługuje około 1000 Klientów o różnych profilach działalności. Naszym Klientom zapewniamy kompleksowe usługi księgowe, kadrowo-płacowe oraz doradztwo podatkowe, finansowe i prawne. Nasze priorytety to bezwzględne wywiązywanie się ze zobowiązań, wysoki standard usług, dzielenie się wiedzą i innowacyjnymi rozwiązaniami. Obejmując pieczę nad powierzonymi obowiązkami kierujemy się zasadami rzetelności i uczciwości. Zaufanie Klientów to dla nas największa wartość.
Działamy na rynku profesjonalnych usług doradztwa podatkowego i rachunkowości ponad 23 lata. Od zawsze najważniejsi byli dla nas Klienci – ich poczucie bezpieczeństwa, zadowolenie z obsługi, ich zaufanie. Uważnie słuchamy tego, co mówią i konsekwentnie rozszerzamy ofertę dostosowując ją do ich potrzeb. Nasze atuty to wieloletnie doświadczenie w outsourcingu, kompetentna kadra pracownicza oraz dogłębna znajomość procesów biznesowych i finansowo-księgowych oparta o najnowocześniejsze technologie informatyczne.
Młodszy Księgowy/Młodsza Księgowa
Miejsce pracy: Warszawa, Marki, Wołomin
Region: mazowieckie
Opis zadań na stanowisku:
- samodzielne prowadzenie ewidencji podatników w książce przychodów i rozchodów
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
- prowadzenie innych ewidencji wymaganych przepisami
- sporządzanie deklaracji rocznych PIT-28, PIT-36 i PIT-36L
- udział w prowadzeniu pełnej księgowości dla spółek zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości
- udział w sporządzaniu kalkulacji podatkowych (VAT, CIT)
- udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości
- sporządzanie sprawozdań GUS
Wymagania:
- doświadczenie w pracy na stanowisku młodszego księgowego/księgowego,
- wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne,
- dobra znajomość MS Office
- umiejętność klasyfikacji dokumentów księgowych
- doświadczenie w procesie księgowego zamknięcia miesiąca,
- umiejętność prowadzenia rejestru środków trwałych,
- umiejętność sporządzania deklaracji statystycznych,
- praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości i ustaw podatkowych,
- systematyczność, dokładność, dobra organizacja pracy,
- komunikatywność i umiejętność efektywnej pracy w zespole,
- certyfikat Ministra Finansów uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- udział w licznych projektach rozwojowych,
- szkolenia doskonalące umiejętności zawodowe,
- atrakcyjny pakiet socjalny i pakiet medyczny
- stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb bieżących i przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm."
Prezentacja firmy
Grupa Skłodowscy liczy obecnie około 160 pracowników i obsługuje ponad 1...
Grupa Skłodowscy liczy obecnie około 160 pracowników i obsługuje ponad 1000 Klientów o różnych profilach działalności. Naszym Klientom zapewniamy kompleksowe usługi księgowe, kadrowo-płacowe oraz doradztwo podatkowe, finansowe i prawne. Nasze priorytety to bezwzględne wywiązywanie się ze zobowiązań, wysoki standard usług, dzielenie się wiedzą i innowacyjnymi rozwiązaniami. Obejmując pieczę nad powierzonymi obowiązkami kierujemy się zasadami rzetelności i uczciwości. Zaufanie Klientów to dla nas największa wartość.
Działamy na rynku profesjonalnych usług doradztwa podatkowego i rachunkowości ponad 24 lata. Od zawsze najważniejsi byli dla nas Klienci – ich poczucie bezpieczeństwa, zadowolenie z obsługi, ich zaufanie. Uważnie słuchamy tego, co mówią i konsekwentnie rozszerzamy ofertę dostosowując ją do ich potrzeb. Nasze atuty to wieloletnie doświadczenie w outsourcingu, kompetentna kadra pracownicza oraz dogłębna znajomość procesów biznesowych i finansowo-księgowych oparta o najnowocześniejsze technologie informatyczne.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 28/09/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat