Oferujemy:
Pracę w kulturze Agile: projekty (nie tylko IT) prowadzone są w EVO Toma Gilba,
Pracę oparciu o sprawdzone frameworki marketingowe i analityczne,
Możliwość pracy zdalnej w określonym wymiarze,
Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku kosmetycznym,
Możliwość rozwoju - firma jest w fazie dynamicznego rozwoju, otwieramy drogi na poszerzanie wiedzy,
Możliwość zakupu produktów w bardzo przystępnych cenach,
Uzupełnienie poziomu energii za pomocą aromatycznej kawy i świeżych owoców,
Udział w imprezach integracyjnych,
Wynagrodzenie w przedziale 2500-3500PLN
Opis stanowiska:
Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:
Udział w tworzeniu kampanii reklamowych
Prowadzenie projektów specjalnych realizowanych w obszarze content i performance marketingu,
Koordynowanie zespołu realizującego kampanię,
Realizowanie zadań operacyjnych w ramach prowadzonych kampanii,
Raportowanie skuteczności prowadzonych projektów,
Udział w analizie prowadzonych projektów
Oczekujemy:
Umiejętność pracy zespołowej,
Głód wiedzy,
Dobra organizacja pracy,
Samodzielność i proaktywność,
Zdolność myślenia analitycznego - wyciąganie wniosków i proponowanie nowych rozwiązań,
Minimum 6mcy doświadczenia w koordynowaniu projektów marketingowych w kanale online,
Umiejętność egzekwowania od innych realizacji zadań i dobra organizacja pracy,
Mile widziane:
Znajomość GTM, Google Analytics i narzędzia do zarządzania projektami,
Lekkie pióro,
Umiejętność praktycznego zastosowania 20 funkcji w MS Excel,
Zanajomość framework See Think Do Care oraz Paid, Owned, Earned Media,
Wiedza z zakresu zwinnego zarządzania projektami.
Wszystkie osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie swoich aplikacji na adres e-mail, w tytule wpisując "Młodszy Koordynator Kampanii Promocyjnych"
ESTYL dla klientów to dostawca piękna z czterdziestoma markami kosmetykó... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.