Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/02/2020.

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:

• Kompleksowa obsługa Klientów APT, zleceniobiorców i pracowników tymczasowych

• Samodzielna i kompleksowa realizacja projektów rekrutacyjnych zgodnie z zamówieniami i wytycznymi Klienta

• Aktywne poszerzanie źródeł pozyskiwania kandydatów oraz budowanie bazy kandydatów

• Weryfikacja i przygotowanie dokumentacji personalnej pracowników (teczki osobowe), a także kadrowo - płacowej (umowy zlecenie, umowy o pracę tymczasową, rozliczanie czasu pracy)

• Odpowiedzialność za budowanie trwałych relacji z pracownikami

• Utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi Klientami

• Odpowiedzialność za sprawną komunikację, informowanie o statusie realizacji projektów, przygotowywanie raportów na potrzeby przełożonych oraz Klientów

 

Wymagania

Oczekujemy:

• Wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (preferowane kierunki ZZL lub pokrewne)

• Mile widziane doświadczenie w branży HR lub usługach

• Dobrej znajomości pakietu MS Office

• Czynnego prawa jazdy kat. B - warunek konieczny

• Nastawienia na realizację celu, samodzielności i dobrej organizacji pracy własnej

• Wysokiego poziomu umiejętności interpersonalnych oraz kultury biznesowej

 

Oferujemy:

• Stałe zatrudnienie, w oparciu o umowę o pracę

• Pracę w systemie home office + niezbędne narzędzia pracy + samochód służbowy

• Stałe wynagrodzenie miesięczne oraz system premiowy

• Dużą samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań

• Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. karty sportowe, opieka medyczna, etc.).

 

Prezentacja firmy

Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej,... rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.

W skład Grupy Progres wchodzą aktualnie cztery, niezależne linie biznesowe: Progres HR – w obszarze pracy tymczasowej, Progres Consulting – odpowiadająca za doradztwo biznesowe i szkolenia oraz Progres Permanent Recruitment – specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla. W bogatym portfelu oferowanych usług, znajduje się również Progres Advanced Solutions – linia oferująca nowatorskie, zaawansowane rozwiązania, mające na celu optymalizację procesów oraz kosztów zatrudnienia.

Obecnie znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 20 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/01/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry