Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 27/10/2020.

Młodszy konsultant ds. obsługi klientów niemieckojęzycznych

Kraków, małopolskie

GRUPA ATERIMA

Opis stanowiska pracy

Do twoich obowiązków należeć będzie:
  • Obsługa klientów niemieckojęzycznych (m.in.: telefoniczny i mailowy kontakt z klientem, obsługa napływających zapytań ofertowych),
  • Kontakt telefoniczny i mailowy z polskojęzycznym klientem wewnętrznym,
  • Budowanie relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym,
  • Współpraca z zespołami wewnętrznymi w firmie,
  • Udział w projektach mających na celu optymalizację procesów w dziale.

Zgłoś się do nas, jeśli:
  • Znasz język niemiecki na poziomie przynajmniej B1 i chcesz go rozwijać w codziennej pracy,
  • Jesteś zmotywowany do działania i lubisz energiczne środowisko pracy,
  • W codziennej pracy generujesz pomysły i potrafisz je skutecznie realizować,
  • Wyzwania zachęcają Cię do szukania rozwiązań oraz ich wdrażania,
  • Masz doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane).

Wybranym kandydatom zaoferujemy:
  • Atrakcyjne warunki: wynagrodzenie, które cyklicznie rośnie wraz z twoimi kompetencjami,
  • Codzienną pracę z językiem niemieckim,
  • Kompleksowe szkolenia przygotowujące do pracy i rozwijające kompetencje,
  • Jasną ścieżkę kariery i fair podejście do każdego pracownika,
  • Pracę, która naprawdę ma sens,
  • Bycie częścią zespołu, który się szanuje, dobrze ze sobą współpracuje i spędza razem czasem nawet po pracy,
  • Łatwy dojazd do naszego biura (Centrum Biurowe Bonarka), darmowy parking oraz inne benefity (pakiet medyczny, karta multisport).

Prezentacja firmy

ATERIMA jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną agencją zatrudnienia,... wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 24243.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
07/10/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry