Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/09/2019.

Młodszy Doradca ds. obsługi klienta

Bielsko-Biała, śląskie

Tauron Obsługa Klienta Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie.
  • Znajomość zagadnień z zakresu bezpośredniej obsługi klienta.
  • Biegła obsługa komputera oraz znajomość pakietu MS Office.
  • Umiejętność budowania trwałych relacji z Klientami.
  • Wysoka kultura osobista oraz umiejętność organizacji pracy własnej.
  • Rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne.
  • Odpowiedzialność, dokładność, chęć stałego doskonalenia się.
  • Inicjatywa w działaniu, proponowanie ulepszeń.
  • Umiejętność współpracy w zespole.

Mile widziane

  • Znajomość zagadnień z zakresu sprzedaży.
  • Znajomość systemów bilingowych.

Zakres obowiązków

Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • Obsługa Klienta w zakresie sprzedaży energii elektrycznej i gazu.
  • Przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji, zawieranie, aktualizacja umów.

Oferujemy

Co oferujemy?

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, docelowo na czas nieokreślony.
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w dynamicznie rozwijającej się Spółce.
  • Stały i bezpłatny dostęp do platformy e-learning.
  • Atrakcyjny system premii motywacyjnej.
  • Pakiet benefitów (Karta Multisport, dofinansowanie do wypoczynku, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych).

Prezentacja firmy

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o. świadczy usługi na rzecz Klientów wewnętrznych w ramach... Grupy TAURON, czyli innych spółek Grupy oraz ich Klientów.

W ramach 4 Centrów Usług Wspólnych TAURON Obsługa Klienta świadczy następujące usługi:
Finansowo-księgowe (Centrum Usług Wspólnych Rachunkowość)
Teleinformatyczne i informatyczne (Centrum Usług Wspólnych IT)
Kadrowo-płacowe (Centrum Usług Wspólnych HR)
Obsługę Klienta zewnętrznego (Centrum Usług Wspólnych Obsługa Klienta)

Spółka prowadzi ponadto obsługę kancelaryjną innych spółek Grupy TAURON, a także koordynuje projekty rozwojowe na ich zlecenie.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/09/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry