Opis stanowiska pracy
Archiwum Państwowe w SzczecinieDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
młodszy archiwista do spraw obsługi czytelni Oddział VI Udostępnianiaul. św. Wojciecha 13
70-410 Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Obsługuje i nadzoruje użytkowników korzystających z zasobu archiwalnego w czytelni w celu umożliwienia im prowadzenia poszukiwań archiwalnych
- Prowadzi ewidencję materiałów archiwalnych udostępnianych użytkownikom oraz monitoruje ich obieg między pracownią naukową, a magazynem archiwalnym w celu ochrony zasobu
- Udziela informacji o zasobie i procedurach zamawiania materiałów archiwalnych użytkownikom w celu ułatwienia prowadzenia poszukiwań archiwalnych
- Realizuje zamówienia użytkowników na materiały archiwalne do czytelni oraz ich zwroty do magazynu w celu ich udostępnienia
- Wykonuje kwerendy z zasobu Archiwum Państwowego
- Wykonuje prace techniczne i porządkowe w magazynach, przeprowadza skontra zespołów w celu zabezpieczenia zasobu przed niszczeniem
- Ewidencjonuje zasób archiwalny w celu zapewnienia kompletnej ewidencji przechowywanego zasobu
- Znakuje dokumenty znakami własnościowymi i układa akta w pudłach w celu zabezpieczenia zasobu
Warunki pracyPraca w czytelni i na magazynie Archiwum, w systemie jednozmianowym ośmiogodzinnym, stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Zabytkowy budynek przy ul. św. Wojciecha 13, jest częściowo przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, nie posiada windy.
Kontakt z klientem - telefoniczny i indywidualny.
Wysiłek fizyczny (przenoszenie akt).
Kontakt z kurzem, zanieczyszczeniami mikrobiologicznymi i grzybami.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach), ubezpieczenie grupowe. Proponowane wynagrodzenie brutto 2.600 zł.
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, złożone po terminie oraz nie zawierające jednoznacznego wskazania stanowiska i numeru ogłoszenia, nie będą rozpatrywane. Życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Techniki i metody naboru :
I - weryfikacja nadesłanych ofert
II - test wiedzy
III - rozmowa kwalifikacyjna
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru.
O terminach etapów naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
Oferty odrzucone i nie odebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu AP w Szczecinie 91 433-50-02 (151) w godz. 8.00- 14.00
Proponowane zatrudnienie: styczeń 2020 r.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach i przepisów wykonawczych do ustawy
- Wiedza z zakresu metodyki archiwalnej
- Znajomość zasobu archiwalnego AP Szczecin
- Umiejętność pracy w zespole
- Sumienność, komunikatywność
- Życzliwość i kultura osobista
- Komunikatywna znajomość języka niemieckiego (obsługa klienta w języku niemieckim)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Znajomość systemu Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją (EZD)
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruDokumenty należy złożyć do: 2019-12-18
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu